ATX Power Switch

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views sinds 30-01-2008

• ilhan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-07 01:36
ik heb pas een nieuew comp gekocht ik heb alles in elkaar gezet en ik heb een asus p4g8x deluxe mobo en lian li 60 kast. als ik de stoomkabels erin zet zonder nog op de power knop te drukken dan staat een groen lampje aan en dat is de stanbay power led.
( this led lights up if there is a standby power on the motherboard. This LED acts as a reminder to turn off the system power before pluging or unpluging devices)
Dus hij staat op het moment nog op sleep en soft on

En als je bij ATX Power switch waar je die pins erin moet zetten staat er PWRBTN daar moet die kabel van de power button in dat doe ik en dan gaat die uit of aan??

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:05
Dit is wel een heel wazig verhaal hoor; ik ben bovengemiddeld intelligent maar ik kan de helft amper volgen :?
Dat er een lampje brandt terwijl je de bak niet aan hebt gezet is normaal met een ATX bord. Druk die power button connector op het bord en je kan d.m.v. de power button je bak aanzetten, heel simpel. Mocht dit geen antwoord zijn op je vraag, stel hem de volgende keer duidelijker en bekijk alvorens je zo'n vraag stelt naast de manual tevens de search.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.