Inburnen helpt echt!

Pagina: 1
Acties:

• DaOverclocker
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:30

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
Dit is wel HET bewijsdat het helpt!
Ik heb een celly 400, met een iets wat groot koelrib erop, draaien op 1,8 volt! Zonder eneige koeling in mijn pc, behalve dan in mij voeding. Hij loopt al een hele dag zo, heb al een paar uurtjes geQuaked. Hij loopt niet eens vast. Tja ik kan hem ook wel op 594 zetten, moeten ook wel alle koelers aan. Dat maakt wel veel herrie. Dan moet ik telkens mijn pc uitdoen van mijn pa en ma. Tja en dus kan dan mij koe niet grazen }:0
Nu kan ie de hele dag aanblijven staan!
Nou ja, wat ik bedoel te zeggen is dat dit een half jaar geleden echt niet lukte, dat bootte ie al niet eens.
Hij heeft een maand staan draaien op 2,4 volt @580 Mhz. Nu is ie dus wel ff ingeburnd.
Ja,m ik moest dit gewoon ff kwijt.
Ik zet hem waarschijnlijk wel weer binnen kort op 2.1 volt @ 594, das toch wel iets leuker. :) :)

systeem specs

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
Joh dit snap je niet, nu draait mijn Celly 400@515 en nog steesd zonder cooler heheh.
op 2,0 volt 45 grden stressed!
:):):)

systeem specs

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:10
Ja wat moet ik hierover kwijt:
VET MAN!

Verwijderd

400@540 op 2.05V en hoe kom jij aan die 1,8 volt :?:?:? is dat niet veel te laag ?

Alleen vraag ik me af of die ASUS software wel goed is...Processortemp. 14C/57F :?:? en hij staat al geruime tijd aan. Met standaard koelrib en fan.

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
Ja dat zou je wel zeggen he? Nou schijnbaar niet dus.
Hij is blijkbaar zou goed ingebutnd dat dat nu dus wel kan... Tja ik kan op 1,8 volt de hele dag mijn koe draaien dus...(400 mhz)
ik ga hem nog hoger proberen zonder koeler.
btw er zit wel een systeem koeler in.

systeem specs

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
dis asus software geeft trouwesn zelfde aan als Sisoft en MBM 5 dus dat zal wel goed wezen.

systeem specs

• DaOverclocker

DaOverclocker

Overclocker for life...

Topicstarter
Hij draait nu op 400@575 mhz! op 2,1 volt! En dat zonder actieve koeling. ja er zit wel een systeeem koeler in......

systeem specs

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Best wel koel ja.. toch durf ik het nog niet aan :)
Pagina: 1