Pricwatch zoeken op Plaats

Pagina: 1
Acties:

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 06:46
Goedemiddag,

Ik mis eigenlijk iets in de pricewatch wat misschien niet zo heel moeilijk is toe te voegen.

vb.
Ik wil mijn pc kast stiller maken en weet wat ik wil hebben.
Ik wil dit vandaag doen maar vind 50 winkels in de pricewatch.

Kan ik dan niet gewoon zoeken op
plaats + artikel bv Amsterdam + Zalman 6000Cu.

is dit misschien een idee of niet te realiseren

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Als je de cursor even boven de naam van de winkel houd zie je het adres.
En bij de shop-survey kan je sorteren op plaatsnaam.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• midget
ja, maar dat is nog niet artikel op plaats naam en ook niet categorie op plaats naam.
Voor de rest wel handoig wist is id nog niet

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je weet al welk product je wilt hebben, dus je gaat gewoon even naar de pagina van dat product in de pricewatch en zoekt dan (met je ogen!!!) naar het goedkoopste bedrijf in Amsterdam (herkenbaar aan de postcode). Zo moeilijk kan dat toch niet wezen.

[ Voor 7% gewijzigd door Femme op 08-03-2003 19:57 ]

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Het si de laatste tijd wel erg duidelijk dat Tweakers of Wannabee-tweakers ;) op T.net e verwend worden met al die features. Sowieso wordt er de laatste tijd betje te ziek veel om dingen gevraagd ie op te lossen zijn met handjes en oogjes. Beetje zonde, interactiviteit is leuk maar tot bepaalde hoogte. T.net hoeft daranaast ook niet toegankelijk te zijn voor elke n00b. Is het ook niet voor bedoeld... :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Femme schreef op 08 maart 2003 @ 19:54:
Je weet al welk product je wilt hebben, dus je gaat gewoon even naar de pagina van dat product in de pricewatch en zoekt dan (met je ogen!!!) naar het goedkoopste bedrijf in Amsterdam. Zo moeilijk kan dat toch niet wezen.
Hij wil het juist automatisch hebben: Ik zoek [item] in [plaatsnaam]
Mijn methode (cursor steeds boven bedrijfsnaam houden) is te veel werk als er 50 bedrijven staan (en veel niet in de regio) waarin je zoekt.

Simpel gezegd wil midget een regiofilter, en dan niet per land, maar per provincie/grotere stad.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• midget
Resistor schreef op 08 maart 2003 @ 20:03:
[...]

Hij wil het juist automatisch hebben: Ik zoek [item] in [plaatsnaam]
Mijn methode (cursor steeds boven bedrijfsnaam houden) is te veel werk als er 50 bedrijven staan (en veel niet in de regio) waarin je zoekt.

Simpel gezegd wil midget een regiofilter, en dan niet per land, maar per provincie/grotere stad.
jeps dat bedoel ik.
Ik woon bv in Sassenheim in de buurt van Leiden veel postcodes weet iki wel in de buurt, maar als het automatisch kan zou het ook leuk zijn.
ik ben niet lui, maar als het te realisren is graag.

Femme ik snap wat je bedoelt, dit is ook alleen een opmerking en ik weet ook dat het niet ingevoerd zal worden, maar ik wou het evenmelden,
als je bv een voeding zoekt staan er veels te veel om boven elke voeding te kijken waar hij te krijgen is.

groeten Peter

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Als tweaker weet je zelf toch wel uit je hoofd welke computerzaken er bij jou in de buurt zitten? Desnoods zoek je het op in de shopsurvey. Dan hoef je echt niet de alt-tekst van 50 winkels af te gaan, dan zie je gewoon zelf winkel xxxx staan die je bekend voor komt.

Professioneel Hyves-weigeraar

• midget
Wouter Tinus schreef op 08 March 2003 @ 20:17:
Als tweaker weet je zelf toch wel uit je hoofd welke computerzaken er bij jou in de buurt zitten? Desnoods zoek je het op in de shopsurvey. Dan hoef je echt niet de alt-tekst van 50 winkels af te gaan, dan zie je gewoon zelf winkel xxxx staan die je bekend voor komt.
Ik weet er een hoop, maar echt niet allemaal.
Heb tevens een auto dus zou er ook een stukje voor willen rijden.
Optie erbij voor op hoeveel kilometer in de buurt
bv zalman + Binnen 30 kilometer :)
Leuke oplossing

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

midget schreef op 08 March 2003 @ 20:16:
jeps dat bedoel ik.
Ik woon bv in Sassenheim in de buurt van Leiden veel postcodes weet iki wel in de buurt, maar als het automatisch kan zou het ook leuk zijn.
ik ben niet lui, maar als het te realisren is graag.

Femme ik snap wat je bedoelt, dit is ook alleen een opmerking en ik weet ook dat het niet ingevoerd zal worden, maar ik wou het evenmelden,
als je bv een voeding zoekt staan er veels te veel om boven elke voeding te kijken waar hij te krijgen is.

groeten Peter

Als je via internet bestelt (de hele gedachte achter de pricewatch) dan maakt het sowieso niet uit waar een winkel zit, en als het per se een winkel in de buurt moet zijn, waarom ga je dan niet gewoon de sites van de winkels in de buurt af om te kijken wat ze hebben? :).

Ik hoop dat je ook beseft dat je zojuist de hele probleemstelling hebt veranderd. Net gaf je het voorbeeld dat je precies wist wat je wilde hebben, en leveranciers wilde filteren, maar nu verander je het hele scenerio in een voorbeeld waarbij je nog niet eens weet wat je wil hebben. IMO kun je dan gewoon beter bij een paar plaatselijke bedrijven binnenstappen en advies/prijslijstjes vragen.

Producten filteren op lokatie van leveranciers geeft een lading databasebelasting waar je niet vrolijk van wordt, en het nut ervan is erg laag :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• midget
Wouter Tinus,
de vraagstelling is opzich hetzelfde gebleven.
Product + Plaats (kilometers afstand) dat filteren.

Kort gezegt maar moeilijk te doen natuurlijk.
Database belasting is imo te hoog dus het zal niet gaan lukken.

Ik zal voortaan de sites van winkels in de buurt opzoeken.
groeten en wordt vervolgt.
Pagina: 1