Toon posts:

Vreemd systeemapparaat Asus A7N8X

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een A7N8X moederbord van Asus, en ik heb nu een systeemapparaat in mijn apparaatbeheer die ik niet goed werkend krijg. Ik weet niet precies wat het is.
Zie image, moederbordbronnen.

Dit staat er bij apparaatstatus:
Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden omdat er al een identiek apparaat in het systeem actief is. (Code 42)

Ik heb al vanalles geprobeerd, nieuwe nforce all in one drivers, alle win XP updates gedraait incl sp1. Met USB in de bios geklooit, maar ik krijg het uitroeptekentje niet weg.

Ik heb ook een zooi nforce memory controllers, is dat normaal?

Afbeeldingslocatie: http://www.countzero.net/images/apparaatbeheer.gif

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 15:08 ]

Verwijderd

er staan er dus volgens mij gewoon te veel in . ik denk niet dat dat wat uitmaakt hoor

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:46
Wat is de vreder prestatie van het systeem? loopt het vaak vast? heb je er last van?

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

heb je usb keyboard zeker? en geen gewone ps/2 connector in gebruik

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit had ik dus laatst ook. Oplossing staat in mijn topic: Gewoon even je USB Keyboard op PS2 zetten en dan rebooten. Klaar is kees. Meestal zit zo'n usb-ps2 ding wel bij je muis/keyboard.

[ Voor 4% gewijzigd door Executor16 op 25-12-2013 13:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
hmm ja dat zal ik eens proberen, ik heb namelijk idd een usb keyboard.

Pc presteert verder prima icey.

• SEA Ninja
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ja als je het grote A7N8X Topic had doorgelezen had je meerdere mensen met dit probleem tegen gekomen met daarbij het antwoord ;)

maar goed ik kan me voorstellen dat het nogal wat leesvoer is, vooral op een vrije zaterdag als je graag iets anders wilt doen ofzo :7

grote kans dus dat als je je toetsenbordje ps2 aansluit en reboot, dat ie die melding niet meer geeft.

het schijnt dat een usb toetsenbord en een ps2 muisje problemen kunnen op een Asus A7N8X mobo (hoewel ps2 muis problemen vrij zeldzaam zijn)... met een ps2 toetsenbord en een usb muis heb je nergens last van (8>

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het grote a7nx8 topic ook wel doorgelezen. Tis jammer dat je altijd een zwik pagina's goed moet doorlezen, want het is idd wel veel leesvoer. Met mijn geduld kijk ik er al snel overheen.

Het is jammer dat je niet op posts kan zoeken ipv alleen op topics. Maar ik kan me wel voorstellen dat de database server het dan wel erg zwaar gaat krijgen.

Maar het is in iedergeval wel opgelost, als meerdere mensen dit probleem hebben kunnen ze het nu in iedergeval wel makkelijker vinden :D

Thanks all.
Pagina: 1