AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Verwijderd
ik had eerst ook een soundblaster live tot dat ie op een zekere dag er ineens mee ophield maar ik heb het geld er niet voor over gehad om weer een nieuwe te kopen nu heb ik me AC97 ingeschakeld en ik hoor eigenlijks geen verschil met me 4.1 setje... misschien dat je dat me de audigy wel hoort....
hmmm, ik kan je vertellen dat als je echt goed geluid wilt (je hebt wel een aardig setje) dat ik dan geen creative meer zou kopen....terratec klinkt zo veel beter, ook beter dan de audigy 2. Kijk bijvoorbeeld naar de terratec aureon fun, 40euro, alle nieuwe technieken (a3d, eax1.0/2.0, digital in, out) en dat voor zo weinig geld, ik heb hem er zelf in zitten sinds 3dagen, en ben geschokt van de kwaliteit van het geluid
[ Voor 3% gewijzigd door mad_dog op 08-03-2003 14:54 ]
Ik heb pc's in huis waarvan de DA conversie wordt gedaan door een dure receiver. Ik heb pc's met een soundblaster live, pc's met een AC97, pc's met een terratec, en geen van alles ruist speciaal verschrikkelijk hard, of klinkt 'raar'. Al die pc's zijn aangesloten op hifi-apparatuur, met 'echte' speakers. Helemaal omdat je pc-speakers hebt zou ik me niet zo druk maken om de geluidskaart.
De Audigy2 kan natuurlijk wel veel meer 'stoere' dingen met 't geluid doen in vergelijking met een AC97. Maar da's een ander verhaal.
De Audigy2 kan natuurlijk wel veel meer 'stoere' dingen met 't geluid doen in vergelijking met een AC97. Maar da's een ander verhaal.
Siditamentis astuentis pactum.