Heb een asus v8170 GF4 kaart met nv17 chipset
Aangesloten op TV via S-video op comp en deze aangelosten op een scart plug in TV
Heb nu met nView beeld op mijn TV
Helaas zwart wit beeld.
Ik heb net de tv-out faq gelezen maar daar heb ik weinig aan zo te zien. Ik zag trouwens een thread met precies hetzelfde probleem die alleen maar de zinloze mededeling kregen om naar deze FAQ te kijken of tvtool te gebruiken maar die faq is niet handig voor mensen met een NV17 chipset en nView. Het lijkt me zinvol om even in die faq te zetten dat tvtool niet werkt voor deze chips.
Gf4 mx440 (nv17 :S) TV-Out zwart-wit probleem
Mijn instellingen staan netjes op PAL
TVTool kan niet omgaan met nv17 chipset dus daar heb ik ook niks aan
Is er iemand met vergelijkbare problemen die wel een oplossing heeft gekregen heeft of iemand anders die mij kan helpen.
Is er misschien een tooltje dat wel omgaan kan met nv17 en NView ?
hAl
Aangesloten op TV via S-video op comp en deze aangelosten op een scart plug in TV
Heb nu met nView beeld op mijn TV
Helaas zwart wit beeld.
Ik heb net de tv-out faq gelezen maar daar heb ik weinig aan zo te zien. Ik zag trouwens een thread met precies hetzelfde probleem die alleen maar de zinloze mededeling kregen om naar deze FAQ te kijken of tvtool te gebruiken maar die faq is niet handig voor mensen met een NV17 chipset en nView. Het lijkt me zinvol om even in die faq te zetten dat tvtool niet werkt voor deze chips.
Gf4 mx440 (nv17 :S) TV-Out zwart-wit probleem
Mijn instellingen staan netjes op PAL
TVTool kan niet omgaan met nv17 chipset dus daar heb ik ook niks aan
Is er iemand met vergelijkbare problemen die wel een oplossing heeft gekregen heeft of iemand anders die mij kan helpen.
Is er misschien een tooltje dat wel omgaan kan met nv17 en NView ?
hAl