[XP] WTF? Schijfruimte D: Partitie blijft op 1,26 mb

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 14:13
Ik heb een D: partitie van 34 GB.

Daar liep ik wat kopies van mn DVD's te downloaden via kazaa. Schijfruimte was vol, en bleef op 1,26 mb hangen. Ik kazaa afsluiten, en doorcomputeren. Op een gegeven moment een filetje via internet explorer downloaden van 3,64 mb, naar me default download map (D:\download).. ok dit paste dus niet, maar was net wakker :P

Bij 3,62 mb gaf hij aan download voltooid, en gaf een melding dat mn schijfruimte op was (doh).

Ik wat iso's en svcd's branden van 800 mb naar cd. Gooi ze weg van mn HD, maar die blijft op 1,26 MB staan. Wat ik ook doe. Reboot helpt ook niet :|

Ken iemand me helpen :/

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Kijk eens in je recycle bin.

[Mits je eerst die DVD's gewist hebt]

[ Voor 44% gewijzigd door insan1ty op 08-03-2003 14:11 ]

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Prullenbak? Norton AV?

Meerdere malen voorbij gekomen...

[ Voor 46% gewijzigd door Illegal_Alien op 08-03-2003 14:13 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Thunk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-09 14:13
omg :/ heb net norton installed.. wist niet dat het zon debielenfunctie had :] sorry voor onnodig topic dan. had niet kunnen weten om naar norton te zoeken in de search. hoe kan ik de functie uitzetten?

[ en waar kan ik de files alsnog snel bekijken en verwijderen? ] zie niks in de windows prullenbak (waar norton protected achter staat). Wel in norton zelf, bij unerase wizzard.

[ Voor 31% gewijzigd door Thunk op 08-03-2003 14:18 ]

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Dit is inderdaad gisteren zelfs nog langs geweest: [rml][ XP] Krijg mijn ruimte niet meer terug....[/rml]
Ik neem aan dat je er inmiddels wel uitkomt, mocht het niet lukken, kun je dat topic ook een schopje geven ;).
Maar ik neem aan dat je met de tips die hier staan en de juiste keywords er ook genoeg in de search te vinden is :).

Dit topic is gesloten.