Toon posts:

[Mxstream]Probleem Alcatel usb modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben MXstream doe het zelf pakket aan het installeren.En alles gaat oke totdat ik de usb modem moet installeren.Ik heb de nieuwste drivers van mxstream.nl gedownload en installeer.Na de installatie doe ik de usb stekker in de pc.En windows XP geeft aan dat er nieuwe hardware is en gaat dit installeren.Maar volgens het boekje hoort het controle lampje 1x rood en 1x groen te knipperen.Maar bij mij knippert dit lichtje 3x rood en gaat daarna uit.Wanneer ik dan het programma van alcatel speedtouch opstart geeft ie deze foutmelding:

Kan vermelding Alcatel Speedtouch Connection niet vinden of maken.

Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-08 22:02
Heb je er een splitter tussen zitten?
want ik had eerst een vergissing gemaakt bij de aansluiting op de splitter.
Ik zou eerst dit na lopen, want allebei de lampjes moeten groen zijn om te kunnen internetten.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ja en als je de splitter verkeert aansluit, dan gaat alleen het adsl lampje knipperen (groen groen groen groen, rood, etc) en brandt het USB lampje gewoon.

Dit modem valt gewoon uit. Probeer 'm eens aan te sluiten op een andere PC om uit te sluiten dat het niet aan je USB poorten/drivers ligt, en als ie dan ook uitvalt dan moet je ff de installatiehulp bellen om je een nieuw modem op te laten sturen./

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp