Toon posts:

HALO 2 komt niet deze zomer :(

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
op xboxworld.nl valt te lezendat de titel:halo 2 niet in vakantie seizoen zal uitkomen. maar ikzelf kijk meer uit naar halo 1 voo op de pc :)
Treurig nieuws voor Halo-fans. Vandaag maakte Matt Soell van Bungie bekend dat de wacht op Halo 2 nog ietsjes langer wordt...

In een nieuwsbericht op Bungie's officiele fansite Bungie.net is de treurige post te vinden waarin de Bungie-man uitlegt waarom Halo 2 niet in het vakantieseizoen van 2003 uitkomt. Zeker is dat het voor het goede doel is. Halo 2 is een gigantisch project en ze willen alles goed doen zonder ook maar iets af te raffelen! Lees wat De Man Himself zei hier onder:

We're still not ready to pick a specific release date, but we do want to state for the record that Halo 2 will not ship in 2003. This game is a vast undertaking, considerably more complex than any of our previous efforts, and there is just no way to squeeze all of the necessary work into this calendar year. We know many of you were hoping to get your hands on Halo 2 during the holiday season, and we're sorry to disappoint you - but making this game as good as we possibly can is our paramount concern. Microsoft understands and supports our decision, and we hope you will too. Our ultimate goal is to make Halo 2 a great game; when the game comes out next year, we think you'll agree we made the right choice.

Of course, you'll be able to get a small taste of the glories we have in store when we show Halo 2 at the Electronic Entertainment Expo in May. And there is Halo for Mac and PC, still on track for a 2003 release with several new features and content. There is lots of exciting stuff on the way for Halo fans.

Wie weet is het dus voor het beste. Halo 2 wordt een titel die werkelijk alles te boven gaat!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
Het is natuurlijk erg jammer dat z'n een veelbelovend spel uitstellen, maar ik vind dat ze maar eens met Halo voor de PC moeten komen. Halo is er op de Xbox al meer dan een jaar onderhand (toch?) en nog hebben we niks gezien van de PC versie.
Hopelijk maken ze er iets van en wachten we niet voor niks :)

Het is trouwens quote en geen qoute ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dankje marco :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Halo voor de PC komt deze zomer

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hacku schreef op 08 maart 2003 @ 13:51:
Halo voor de PC komt deze zomer
dat wilde ik net zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
Ik weet dat ie belooft is voor deze zomer, maar hij zou eerst eind 2001 komen, toen zomer 2002 endergelijke. Ook dat er nog maar weinig informatie is vrij gegeven over de multiplayer enzo belooft niet veel goeds. Laten we hopen dat ze dit keer hun beloftes nakomen :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:57
Hoort dit niet in Het Grote XBOX Topic Deel 3 ?

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 08 March 2003 @ 14:01:
Ik weet dat ie belooft is voor deze zomer, maar hij zou eerst eind 2001 komen, toen zomer 2002 endergelijke. Ook dat er nog maar weinig informatie is vrij gegeven over de multiplayer enzo belooft niet veel goeds. Laten we hopen dat ze dit keer hun beloftes nakomen :)
jep en anders hebben we nog altijd soldner en s.t.a.l.k.e.r :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze waren iig al klaar met de single player (halo). Ze waren nu bezig met de multiplayer voor de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ja, ze raffelen het in ieder geval niet af. liever een goede game dan een afgeraffelde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:28
Tja, ik weet niet waar iedereen zich zo druk om maakt, als je de meeste reviews leest over Halo *van mensen die het langer dan 1 uur hebben gespeeld* kom je er achter dat het na een tijdje toch een beetje saai wordt.

Ik en mijn broer zijn er dit weekend een dag voor gaan zitten en hebben hem in 1 stuk door uitgespeeld, sommige stukken zijn echt SUPER gaaf (zoals het laatste gedeelte in de Warthog), maar sommige gedeeltes zijn echt super saai (ik noem een labyrinth bijna aan het eind).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 00:35

Wom

sorted.bits schreef op 08 March 2003 @ 22:58:
Tja, ik weet niet waar iedereen zich zo druk om maakt, als je de meeste reviews leest over Halo *van mensen die het langer dan 1 uur hebben gespeeld* kom je er achter dat het na een tijdje toch een beetje saai wordt.

Ik en mijn broer zijn er dit weekend een dag voor gaan zitten en hebben hem in 1 stuk door uitgespeeld, sommige stukken zijn echt SUPER gaaf (zoals het laatste gedeelte in de Warthog), maar sommige gedeeltes zijn echt super saai (ik noem een labyrinth bijna aan het eind).
Komt omdat Halo deeltje 1 gerushed is omdat het een launch titel moest zijn. De binnenlevels zijn daar een goed voorbeeld van. Maar er is beloofd dat er gerushte levels bij Halo 2 geen sprake van zal zijn :9

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

AudiRS4 schreef op 08 March 2003 @ 23:24:
[...]

Komt omdat Halo deeltje 1 gerushed is omdat het een launch titel moest zijn. De binnenlevels zijn daar een goed voorbeeld van. Maar er is beloofd dat er gerushte levels bij Halo 2 geen sprake van zal zijn :9
Ook al issie gerushed, ik vind Halo1 toch erg leuk :)
Jammer dat het niet geworden is, zoals het eerst bedoeld was, maarja..

Je zou de trailers van de pcversie eens moeten zien.. > KOEL!!
En dan heb ik het dus over de trailers van een paar jaar geleden, he :)

Ook de multiplayer die ze bedacht hadden was beswel koel.. :)

Maarja, ik vind t wel jammer dat we even moeten wachten nu, maarja, t kan enkel beter worden, deze titel wordt ECHT niet gecanned, toch? :)

Halo1 was idd niet perfect, maar wel een erg goede launchtitle en ook als spel absoluut niet verkeerd :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Laatst online: 21-09 20:11
MaRc0 schreef op 08 March 2003 @ 13:47:
Het is natuurlijk erg jammer dat z'n een veelbelovend spel uitstellen, maar ik vind dat ze maar eens met Halo voor de PC moeten komen. Halo is er op de Xbox al meer dan een jaar onderhand (toch?) en nog hebben we niks gezien van de PC versie.
Hopelijk maken ze er iets van en wachten we niet voor niks :)

Het is trouwens quote en geen qoute ;)
2 jaar, Halo kwam meteen met de X-Box

Deze ziel is diep getreurd omdat ie Halo toch voor geen meter zal kunnen draaien op z'n pc en hij Halo: Truth and Reconciliation al deze zomer had willen spelen met/tegen broers.

[ Voor 23% gewijzigd door Serial-X op 10-03-2003 08:11 ]

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht vooral op GTA: Vice City voor de PC :)
Maar ga m overmorgen toch halen voor PS2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:28
Verwijderd schreef op 10 March 2003 @ 22:03:
Ik wacht vooral op GTA: Vice City voor de PC :)
Maar ga m overmorgen toch halen voor PS2 :P
Hmm ja wat heeft dat met het onderwerp te maken :? :X

Maar eerst maar Halo op de pc en dan mag de XboX weer aan de beurt :p

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Timocos schreef op 10 March 2003 @ 22:15:
[...]

Hmm ja wat heeft dat met het onderwerp te maken :? :X

Maar eerst maar Halo op de pc en dan mag de XboX weer aan de beurt :p
is aan de beurt, of mag weer bedoel je :P
;)

Maar ik ga zeker Halo ook nog wel op de pc spelen :)
Ze moeten er wel redelijk wat extra vijandjes inzetten, want met keyboard en muis wordt het spel een stuk makkelijker :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Pagina: 1