Toon posts:

[photoshop 7.0]

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem. Het zal wel een of andere instelling ergens zijn.

Anyways, hieronder staat m'n probleem. Ik maak een vierkant en laad de selectie. De rand van het figuur wordt geselecteerd, werkt allemaal oke. Maar, als ik de selectie wil vergroten, worden de randen automatisch afgerond. In het verleden was dit nooit zo. 'k Heb Photoshop al 2x opnieuw geïnstalleerd, in verschillende mappen en zo, maar dat maakt allemaal niet uit. Hoe krijg ik dit weer goed? Dit is niet echt lekker werken natuurlijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.afterdune.dyndns.org/voorbeeld.gif

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Feather toevallig aanstaan? (Ctrl+Alt+D)

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Verwijderd

Dat gebeurt inderdaad als je via select->modify->expand werkt. Als je select->transform selection doet dan heb je dat probleem niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 12:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, voorheen was dit nooit zo eigenlijk. Gewoon expand, pixelgrootte 10 van mijn part en de selectie wordt gewoon met 10 pixels vergroot.

Feather staat gewoon op 0...

Van de een op de andere dag is dit alles veranderd. Ik wil geen afgeronde hoeken!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 13:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 12:52:
Dat gebeurt inderdaad als je via select->modify->expand werkt. Als je select->transform selection doet dan heb je dat probleem niet.
Idd, feather maakt niet uit. Ik heb zitten proberen, maar krijg het ook niet voor elkaar met select -> modify helaas. Dus het ligt niet aan je installatie.

Verwijderd

Topicstarter
Huh? Maar ik kan me echt herinneren dat dit goed werkte. Na, ik kijk nog wel effe...

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 09:52

Pelle

🚴‍♂️

Hmm, voor zover ik weet doen oude Photoshop versies dat ook hoor :?
In ieder geval, het staat ook in je handleiding. Transform selection is in ieder geval de optie die je moet hebben :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.