[hitachi CML174SXWB] pixel garantie in België

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hedone2
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-05 15:19
Hoi,

Ik sta op het punt om me een hitachi CML174SXWB aan te schaffen..

nu is de pixel garantie blijkbaar nogal onduidelijk geregeld, ik geraak er in ieder geval niet uit
Nu zou ik toch graag duidelijkheid willen alvorens ik de aankoop doe.

overzichtje van de zoektocht :

- mailtjes naar sofie.van.bom@hitachi-eu.com (Het email adres dat op de hitachi website vermeld staat) : geen reactie

- website van hitachi : niks te vinden buiten de standaard iso-norm op de websites in de states. (op http://www.hitachidigitalmedia.com is niks te vinden)

- enige winkel in België die ik tot nu heb kunnen vinden waar ze de hitachi tegen een redelijke prijs verkopen (http://www.microcity.be) (719 euro : nog altijd een pak duurder dan in nederland :r ) : vallen uit de lucht als het gaat over pixel garantie , en weigeren de doos open te doen om vooraf de monitor te controleren.

- andere posts :
in de tft & gaming topic staan postings van hitachi nederland : officieel weten ze blijkbaar ook van niks .. de winkels handelen in eigen naam :?

- nederlandse winkels die naar belgië willen verzenden (blijken er na onderzoek ook al niet te veel te zijn) :

>U dient dit zelf na te vragen bij Hitachi België, ik heb daar geen info
>over.
>Hiermee hoop ik u voldoende te hebben geïnformeerd.
>Met vriendelijke groet,
>Remco Sander
>Pc Vergelijk

Met andere woorden .. ik geraak niet veel verder.. :(

Iemand die me hier meer over kan vertellen ? (Eventueel telefoonnummers waar ik verder aan info kan geraken ?)
Een duidelijk standpunt zou wel net zo makkelijk zijn ..

• certefied
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 22:25
hedone2 schreef op 08 March 2003 @ 12:11:
Hoi,

- andere posts :
in de tft & gaming topic staan postings van hitachi nederland : officieel weten ze blijkbaar ook van niks .. de winkels handelen in eigen naam :?

-
Met andere woorden .. ik geraak niet veel verder.. :(

Iemand die me hier meer over kan vertellen ? (Eventueel telefoonnummers waar ik verder aan info kan geraken ?)
Een duidelijk standpunt zou wel net zo makkelijk zijn ..
ik heb zelf deze week ook nog naar hitachi dealer van nl gebeld.
En deze wist mij te vertellen dat hitachi die 30 dagen pixel garantie oficieel niet hanteerd.
Dit word door de winkels wel op de site vermeld(dat ze 30 dagen pixel garantie geven)
Omdat hitachi er nog steeds niets van heeft gezegt ruilt de nl dealer ze nog steeds om , maar ik ben bang dat dit straks is afgelopen.
Het schijnt dat er nogal veel schermen omgeruilt moeten worden met 1 foute pixel.

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 06:40
zoals ik....

Ik heb een kapotte pixel en kapot is kapot. Dat ding was duur genoeg dus ik wil voor dat geld gewoon een goed scherm!!!

en anders regelt de dealer het maar. hij is tenslotte diegene die het scherm heeft geleverd en adverteert met 30 dagen pixelgarantie!

Verwijderd

Ik heb ook een CML174SXW met een kapotte sub-pixel (groen, links onder)
Heb een RMA nummer bij solidcircle, maar hoor maar niks van die jongens. Het antwoord de laatste keer dat ik heb nagevraagd is dat ze moeilijk leverbaar zijn. Wat er ook bij is verteld, dat als de monitor wordt vervangen, dat ik niet kan checken of de nieuwe geen problemen heeft omdat deze met een vervoers bedrijf wordt bezorgd. Als ze contact opnemen, dan weet ik nog niet zeker of ik blind een nieuwe accepteer, kan er namelijk ook nog op achteruit gaan als een of meedere dode-pixels in het midden zitten

Verwijderd

Niet echt een antwoord op uw vraag, maar die monitor is te bestellen bij http://www.erisoft.be. Op de website staat een prijs vermeld van 740 euro, maar toen ik wees op de aktie van http://wwwtftwinkel.nl hebben ze hun prijs verlaagd naar 666 euro.

• poes
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 06:40
Is het prijsverschil niet de moeite waard om even naar Zwanenburg (bij Schiphol) te rijden. Je kunt immers gewoon afhalen. Het prijsverschil blijft groot.
Pagina: 1