Toon posts:

Behuizing laptop scheurt

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
M'n Dell Inspiron 2650 begint bij het linker scharnier aan het beeldscherm zijde te scheuren! Bij het dichtklappen zie je de scheur werken, en dat gaat geen maanden meer duren... Hij is niet gevallen en ik ben erg voorzichtig met hem, gebruik hem niet dagelijks en heb hem nog geen half jaar! :(

Hebben meer mensen last van spontaan scheurende laptop behuizingen?

k'Ga maandag Dell bellen hierover en wil dat dit gemaakt word, iemand ervaring met Dell t.o.v. reparaties binnen de garantie termijn?

Verwijderd

ik heb geen ervaring wat dat betreft met dell, mn pa heeft wel een dell desktop, geen problemen mee gehad tot dusverre en ding is anderhalf jaar oud ofzo.. maargoed, ik zou toch ff de garantie aanspreken, ik neem aan dat je dat ding nog langer wilt gebruiken, en het is niet fijn als er over een paar maanden een stuk af ligt.. Bel Dell(klinkt goed), en laat ze het nu repareren(of nieuwe geven) nu het nog in de garantieperiode valt..
succ6

/edit/
ik heb nog nooit een scheurende laptop gezien, wel dat er vaak hoekjes vanaf zijn oid.
/edit/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 12:11 ]

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:19

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 12:07:
M'n Dell Inspiron 2650 begint bij het linker scharnier aan het beeldscherm zijde te scheuren! Bij het dichtklappen zie je de scheur werken, en dat gaat geen maanden meer duren... Hij is niet gevallen en ik ben erg voorzichtig met hem, gebruik hem niet dagelijks en heb hem nog geen half jaar! :(

Hebben meer mensen last van spontaan scheurende laptop behuizingen?

k'Ga maandag Dell bellen hierover en wil dat dit gemaakt word, iemand ervaring met Dell t.o.v. reparaties binnen de garantie termijn?
Ja, dat ze daar goed in zijn. Heb een keer spap z'n laptop laten repareren. Hij had een groot stuk gereedschap op het toetsenbord laten vallen. Toetsenbord naar de filistijnen. Dell opgebeld en ze kwamen de volgende dag langs met een nieuw toetsenbord en vervingen 'm ter plekke.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Verwijderd

Topicstarter
Tubby schreef op 08 maart 2003 @ 12:12:
[...]

Ja, dat ze daar goed in zijn. Heb een keer spap z'n laptop laten repareren. Hij had een groot stuk gereedschap op het toetsenbord laten vallen. Toetsenbord naar de filistijnen. Dell opgebeld en ze kwamen de volgende dag langs met een nieuw toetsenbord en vervingen 'm ter plekke.
Zo, da's wel erg snel geregeld door Dell! :)