Krijg je korting van je kabelprovide (Sonera) als je al een netwerkkaart etc. hebt. Ik heb het hun zelf ook gevraagd, maar je weet hoe snel ze zijn.
Dat dacht ik al, maar daar zet ik geen 100 gulden op, dat kan je beter doen met de vraag of je ooit een antwoord krijgt.
denk niet dat het mag, het mocht bij @home ook niet.
Jij gaat dan natuurlijk een elcheapo realtek kaartje kopen voor 2 tientjes.. en die kaartjes kunnen nog wel es vage problemen geven (duur kaaryen ook btw..) en dat willen ze bij de provider niet hebben..
Jij gaat dan natuurlijk een elcheapo realtek kaartje kopen voor 2 tientjes.. en die kaartjes kunnen nog wel es vage problemen geven (duur kaaryen ook btw..) en dat willen ze bij de provider niet hebben..
ik denk niet dat ze het daarom niet toelaten, volgens mij hebben zij gewoon een hele zooi van die kaarten tegen een zacht prijsje ingekocht en verdienen er ook nog ff lekker aan om die aan jouw te verkopen (indirect).Op vrijdag 17 november 2000 23:15 schreef rick_h het volgende:
denk niet dat het mag, het mocht bij @home ook niet.
Pagina: 1