Sinds een paar dagen werkt messenger 5.0 bij mijn niet meer, hij kan niet inloggen, echter als ik een oudere versie van messenger gebruik is er niets aan de hand. Ik heb messenger al een keer opnieuwe geïnstaleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Wat kan er aan de hand zijn, hoe verhelp ik het [XP]
heb je die messenger niet geblokkeerd met een firewall ofzo
Zou je iets duidelijker kunnen zijn. Werkt het programma helemaal niet, start hij niet op, of wil hij alleen niet inloggen?
Move Windows Operated Systems naar Software Algemeen, hoewel Windows Messenger standaard bij XP wordt geleverd, valt het net als Internet Explorer onder SA, zie WOS-Policy voor uitleg
. Bovendien topictitel beetje duidelijker gemaakt
.
Move Windows Operated Systems naar Software Algemeen, hoewel Windows Messenger standaard bij XP wordt geleverd, valt het net als Internet Explorer onder SA, zie WOS-Policy voor uitleg
[ Voor 5% gewijzigd door Compubiter op 08-03-2003 11:58 ]
"sorry aanmelden is mislukt door een van de volgende redenen:
*de aanmeldingsnaam bestaat niet
*het wachtwoord is onjuist
*wachtwoordservice is tydelijk niet beschikbaar
......."
ik kom dus niet ingelogd, terwijl als ik vervolgens 4.7 opstart heb ik nergens last van. 5.0 heeft het altyd gedaan, maar van de een op het andere moment niet mer
*de aanmeldingsnaam bestaat niet
*het wachtwoord is onjuist
*wachtwoordservice is tydelijk niet beschikbaar
......."
ik kom dus niet ingelogd, terwijl als ik vervolgens 4.7 opstart heb ik nergens last van. 5.0 heeft het altyd gedaan, maar van de een op het andere moment niet mer