Toon posts:

Nieuwe perproxy... uppen maar voor MF6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heya all.

Ik heb nu ook een perproxy draaien die z'n blockjes vast houd voor de MF6.

Voor de liefhebbers die er gebruik van willen maken kunnen connecten naar rednar.homeip.net:2064

Voor de stats van die perproxy http://rc5.garebak.com

Greetz

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Misschien moet je eerst eens uitleggen waarom die proxy van team NTNT Power Cows en niet van Dutch Power Cows is.

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
... en dat er maar 5 "officiele" proxy's zijn ...

Verwijderd

Topicstarter
NOu dat is omdat ik dat beessie ff een naam moest geven blij het installeren en dat ik het van de week ff ga veranderen.

En mag ik geen eigen proxy draaien dan of zo?

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jij stelde het alsof jij een nieuwe extra MegaFlush6 proxy hebt voor de Dutch Power Cows, iets wat IMHO niet het geval is.
Bovendien zijn er nu al 5 officiele proxies en nog een aantal kleinere.
Als het zo doorgaat heeft iedereen binnenkort een proxy draaien.... wordt een beetje onoverzichtelijk....
Houd jouw proxy maar gewoon voor jouw eigen subteam.

• Chaos
  • Niet online
NOu dat is omdat ik dat beessie ff een naam moest geven blij het installeren en dat ik het van de week ff ga veranderen.
Je richt een team op omdat je je proxy een naam moet geven????? Erg vaag...

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:07
/me was even spuit 11 :) maar effe weggehaald

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik was aan het proberen met een proxy gewoon om te zien hoe het werkt en wou toen ook ppstats installeren en dan moet je bij de .pl file een naam opgeven dus vul je maarwat in...

• Chaos
  • Niet online
En leg dan eens uit waarom svisser@ntnt.nl flusht op jouw proxy? Vast niet omdat jij toevallig de naam van zijn team hebt ingevuld in ppstats...

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 00:25
jiez, wat zeiken jullie hem af.
Het is leuk dat hij proxy heeft maar jullie doen alsof jullie de enige zijn bij wie geflusht mag worden.
Je mag eerst wel ff je verbindingssnelheid vertellen want met bv. casema kan je natuurlijk nooit een goede proxy worden

Mocht deze jongen op surfnet zitte ofzo dan heeft hij een proxy met een leuke capaciteit

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, het kan me allemaal geen ruk intresseren wat jullie te zeiken hebben. Ik heb gewoon voor de lol een proxy opgezet om te kijken hoe dat wert en zo en die spaart tot de mf6. Ik denk ik post ff een message misschien dat er mensen zijn die het leuk vinden om hem te gebruiken... geen succes blijkt wel...
Het enige wat ik nog moet doen is svisser@ntnt.nl weer lid maken van de DPC dit heb ik 2 maanden geleden ongedaan gemaakt ivm dat ik me eigen team heb opricht met mijn collega's. Aangezien die nu ook allemaal DPC'rs geworden zijn dankzij mij ben ik zelf in gebreken gebleven om weer lid te worden maar heeft het toch geen haast ivm ik toch geen blockjes meer verstuur kan dat later ook nog als het maar voor de MF6 is...

• Chaos
  • Niet online
Jongens, het kan me allemaal geen ruk intresseren wat jullie te zeiken hebben.
Wij zijn niet aan het zeiken, wij zijn zuinig op onze blokjes. En ik kan nou niet echt zeggen dat dit wazige verhaal waarin jij jezelf voortdurend tegenspreekt echt vertrouwen wekt.

Bij deze wil ik dan ook namens de DPC-Crew iedereen die een keyproxy zoekt voor MegaFlush 6 adviseren er eentje te kiezen uit deze lijst. Dit zijn de keyproxy's waarbij je blokjes zeker veilig zijn en waarvan de beheerders regelmatig contact hebben met ons.

Verwijderd

Topicstarter
Okay, om misverstanden te voorkomen heb ik nu ff gauw me eigen weer lid gemaakt van DPC aangezien dat toch al de bedoeling was en ik niet geholpen word zolang ik geen lid ben maar wel was ...... I'm back als DPC.
The Wizard: Sorry maar ik heb helaas niks van je binnengehad. misschien kan je hen nog eens meelen...

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Hej DPC-crew leden, zullen we even niet te agressief doen om voorlopig nix?
Rednar, kun je misschien eerst even vertellen wat voor verbinding en bak en stats je hebt? Daar ben ik wel in geinteresseerd :)

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Sorry hoor, maar nog een proxy voor de MF6?.. een proxie VOOR een proxie, of een parallelle? :)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
En rednar, ben je nog steeds van plan jouw blokjes op een van de eerdere MF6 proxies (die je dus kan vinden op http://www.dutchpowercows.org ) te dumpen? Want dan heeft het niet echt veel zin lijkt me, tenzij je iets bjzonders te bieden hebt zoas elke 10 seconden stat ofzo :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Topicstarter
Okay, Mijn doel was een proxy voor me zelf opzetten. Dit ivm ik een stuk of 40 clients momenteel heb die moeten gras moeten hebben.

Die proxy draait en ik dacht van nou ik gebruik heb alleen ik zou het wel tof vinden als er een stuk of 5 mensen ook gaan uppen op mijn proxy om de stats wat voller te maken. Deze proxy houd tevens de blockjes vast voor de MF6 zodat ik ze of doorstuur naar een "officiele" proxy een paar dagen van te voren of meteen naar distributed... Dit is dus opgevat alsof ik een officiele wil zijn maar dat was mijn doel niet en zal het nooit worden ook. Mijn verbinding is te traag daar voor (sonera Plaza/multiweb) om een serieuse proxy te worden maar hij is wel 24/7 up. en heeft op dit moment een uptime van 17 dagen (voor een nt bak... :) ) en mijn stats worden om de 5 minuten vernieuwd...
Pagina: 1