GTA1 volledig gratis te downloaden!

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Topicstarter
Dit stukje kwam ik vandaag tegen op de site van Telenet:

"je komt het maar zelden tegen, maar als het zich dan voordoet is het stormloop geblazen. Rockstar toont zijn goede hart en geeft zomaar de volledige versie van Grand Theft Auto cadeau aan iedereen die hem hebben wilt. Het spel is zelfs aangepast om ook op de moderne pc naar behoren te draaien (omgekeerde wereld, maar kom, we zullen maar niet klagen ) en werkt alleen maar onder de nieuwe DirectX versie.

In 1997, a band of developers that would come to be known as Rockstar North and Rockstar Games released the original Grand Theft Auto on an unsuspecting public. The groundbreaking non-linear urban crime game shook up a complacent game industry with its irreverent gameplay, humor and style- and a phenomenon was born.

Downloaden (328 MB) doe je simpel en gratis door op deze link te klikken, snel wat gegevens in te vullen en je downloadmeter te laten vollopen. Hou er wel rekening mee dat het erg traag zal gaan, aangezien iedereen momenteel de webstek bezoekt."

Hier de link: http://www.rockstargames.com/classics/
maar volgens mij wordt er massaal gedownload, de site ligt op dit moment plat. Het is in elk geval een heel aardig gebaar van de makers van deze game! _/-\o_

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-01 15:37
Hier is toch al een topic over??

hacku.. grr :P

[ Voor 22% gewijzigd door simon op 08-03-2003 11:34 ]

|>

Verwijderd

[rml][ GTA] download het spel hier![/rml]

Edit: Sorry k was iets te laat :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 11:35 ]

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Topicstarter
Och, ja, ik had alleen de eerste pagina afgezocht, maar kon het niet vinden, sorrie!! Doe maar een slotje.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Verwijderd

slotje ? :|

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Hou deze reacties de volgende keer voor je...
Jammer maar helaas volgende keer toch iets beter zoeken :).

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Daar was idd al een topic over ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.