Toon posts:

[IE6]Gereed, maar met fouten op de pagina.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag,

Ik zit hier bij mijn buurman en die heeft problemen met zijn internet.
Al hij naar www.pagina.nl gaat kan hij die pagina wel openen maar als hij een dochter opent krijgt hij bij elke dochter ''gereed maar met fouten op de pagina.''
Nu heb ik al de search gebruikt maar daar kwamen alleen antwoorden van: Dat je de temp. internet moest legen en de beveiligings instellingen laag zetten. Nu heb ik dat gedaan maar zonder resultaat. Hebben jullie misschien een oplossing voor mij.

Er draait hier:
Windows XP prof NL. Met SP1
Een Isdn verbinding op 64 KBPS
en de ISP is freeler

Verwijderd

Ja ik zou opera erop gooien (ander soort internet explorer)

opera 7

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Dubbelklik eens op de foutmelding, dan krijg je te zien waar de fout zit, waarschijnlijk gewoon op de pagina zelf, en dat heeft niets met de internetverbinding te maken. Bovendien zie ik het probleem niet helemaal, als de pagina het gewoon doet, kan die melding geen kwaad, er is gewoon een scriptfout opgetreden.

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik krijg helemaal geen link te zien, dat is het probleem.
Maar ik zal die opera er ff op gooien kijken wat ie dan zegt

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 11:35:
Links onder in beeld moet je klikken.. In die balk als het ware

Verwijderd

Topicstarter
Hij geeft dan:
Regel 11
Teken 21
Fout Syntaxisfout
Code 0
Url http://permanentebewoning.pagina.nl

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Tsja, ik heb er zo af en toe ook wel eens last van, vooral ook op GoT trouwens, volgens mij zit t m in Java oid, want als ik die meuk uitschakel gaat het vrijwel altijd wel goed..

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 11:35:
Bedoel je dat je een witte pagina te zien krijgt? Misschien dat dit dan de oplossing is: Leeg scherm bij Openen in nieuw scherm in Internet Explorer?. En uiteraard Ad-Aware even draaien :).

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik krijg de site een klein gedeelt te zien. De standaart bovenkant van die dochter maar geen links. Ik heb nu trouwens die Opera 7 gedaan maar dat haalt niets uit. Misschien Mozilla proberen??

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-09 11:04
Ik moet toegeven dat ik tegenwoordig in IE6sp1 bij veel meer mensen problemen zie, ook bij mezelf. (als ik niet in Linux zit tenminste ;)).

Ook de site van t.net wil regelmatig nog wel is een foutmelding geven bij het laden.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 21:56
Als je een Popupkiller gebruikt (zoals bijv. die van PanicWare) krijg je deze melding. Verstandig is dan om even de killer uit te schakelen of bij de Panicware Killer werkt control-klik op een link ook.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

Topicstarter
Maar het probleem was er ook al voor SP1 en ik dacht het daar misschien mee te kunnen verhelpen. Maar ik geef toe dat er ook veel problemen zijn door SP1 met IE6. Trouwens krijgen we tot zover alleen de melding bij dochters van startpagina.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 11:41:
Hij geeft dan:
Regel 11
Teken 21
Fout Syntaxisfout
Code 0
Url http://permanentebewoning.pagina.nl
Dan zal het toch in de versie van IE zitten. Ik heb hier Avant Browser (IE engine) met alles updates, maar krijg geen error..

Verwijderd

Topicstarter
Nee we draaien hier ook geen pop-up killer

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb Mozilla erop gezet. Maar ook daar wil die niet openen iemand nog enig idee.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

ik heb Mozilla erop gezet. Maar ook daar wil die niet openen
Heb je een virusscanner, personal firewall, proxy, oid. die scripts stopt? Of zoals Yohan al zei een popupkiller.

kamstra schreef op 08 March 2003 @ 11:42:
Tsja, ik heb er zo af en toe ook wel eens last van, vooral ook op GoT trouwens, volgens mij zit t m in Java oid, want als ik die meuk uitschakel gaat het vrijwel altijd wel goed..

Je kan in je prefs javascript uitschakelen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
FF n00b: Waar kan je die Java uitschakelen.

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 12:48:
FF n00b: Waar kan je die Java uitschakelen.
Gaat alleen over GoT, niet over Internet Explorer. Die kun je uitzetten in je Prefs. En Java is niet hetzelfde als Javascript ;).

Verwijderd

Topicstarter
Ok Sorry

Verwijderd

Topicstarter
Zou het misschien iets met MSN of Yahoo te maken kunnen hebben (ben daar nu niet waar het probleem is) Of instellingen in RVS com Lite
Pagina: 1