[xp] 2x zelfde serial in 1 lan

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:51

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
ehmm misschien wel een hele stomme vraag,

maar vraag t ff voor de zekerheid voordat ik eraan begin:

levert het problemen op als je 2x dezelfde xp versie met hetzelfde serial in 1 lan hangt? (je weet het maar nooit met MS) 8)7

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-08 13:46
Nee dat maakt niet uit...

Verwijderd

HenkS schreef op 08 March 2003 @ 10:45:
levert het problemen op als je 2x dezelfde xp versie met hetzelfde serial in 1 lan hangt? (je weet het maar nooit met MS) 8)7
Waarom zou je dat willen weten? Iedereen heeft toch een licentie?

Verwijderd

Inderdaad, MS geeft nooit twee keer dezelfde licentie uit. Tenzij je over illigale praktijken praat, maar dat doet toch niemand.

• iMars
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 23:12

iMars

Full time prutser

//offtopic

Zou wel handig zijn van M$ ;)
Zodra comp in grote (internet) netwerk hangt, komt het probleem met meerdere gelijke key's :+

//offtopic

Maarreh, nee, dat maakt niet uit. Kan gewoon

[ Voor 26% gewijzigd door iMars op 08-03-2003 11:08 ]

Koop hier mijn P1 reader :)

• ETM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

ETM

E=TM²

als je de 2 cd's door elkaar haalt en per ongeluk 2 dezelfde serials invult, maakt dat niks uit met de werking van je lan ;)

G=6.67 x 10-8cm-3 gm-1 sec-2

Verwijderd

webmail schreef op 08 March 2003 @ 11:07:
Zou wel handig zijn van M$ ;)
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10
Het bedrijf waar Steve Ballmer CEO is heet Microsoft en kort je af met MS. Termen als M$ en Mickeysoft zijn enkel kinderachtige verbasteringen en voegen niets toe. Dus ajb niet doen. Ditzelfde geldt ook voor Linsux etc. Een gefundeerde discussie over pro en cons mag natuurlijk, maar dit is enkel flamen.
Niet meer doen dus aub.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:06

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Damn, schijnheilig topic dit :P

Maar ik neem aan dat ze bv 1 licentie hebben [ :+ O-) ] , dan kun je die [als je niet helemaal gestoord bent en Microsoft onnodig wil spekken door voor elke pc een andere te kopen :) ] volgens mij 5x ofzo installeren daarmee?

Bovendien heb ik hier ook 2 pc's int netwerk met exact dezelfde windows versie + allebei geregistreerd bij microsoft, dus zelfs dan doen ze er nog niet moeilijk over :)

Kan dus prima.

[edit]
Ik gebruik dus ook dezelfde keys, ik bedoel maar dat zelfs als je het regt je nog geen problemen krijgt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Scatman_II op 08-03-2003 11:19 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• ^Stalkie^
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 18:51
Hmmzz... Maar als je registreert bij MS krijg je er een serial bij... Dus dat je nooit 1 key 2x hoeft te gebruiken! En HenkS gaat het nog installeren... Riekt naar illegale praktijken hier..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Antwoord is al wel gegeven - nu nog de vraag waarom hoe zou kunnen gebeuren als je genoeg licenties hebt O-) ;)

Je had het ook gewoon kunnen proberen trouwens, een echte tweaker probeert zulke zaken gewoon ;)

Scatman_II: nee. Een licentie betekent een keer installeren. 1 keer kopen en 5 keer installeren mag officieel gewoon niet. Ze lachen je bij een bioscoop ook hard uit als je zegt gratis naar binnen te willen omdat je die film al een keer in de bios gezien hebt :+

Maar goed, antwoord is gegeven, het riekt naar 'eerste hulp bij warez' en ik zie het compleet offtopic gaan dus gooi deze op slot. Binnen hetzelfde netwerk blijkt het gewoon te kunnen. Of je je zelf twee keer kan registreren is een tweede maar dat is gewoon proberen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 08-03-2003 11:41 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.