Medion MD 9035

Pagina: 1
Acties:
  • 430 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Ben niet helemaal zeker of ik het hier moet posten, maar als het ergens anders hoort mogen de mods het verplaatsen.

M'n moeder heeft nu al een tijdje deze digitale videocamera van Medion.
Afbeeldingslocatie: http://www.medionshop.de/articleimages/large/50003537.jpg
Deze heeft behalve het filmen ook een mogelijkheid om foto's te maken, nu zijn er een aantal fotos gemaakt en die wil ik op de PC neerzetten. Ik heb de usbkabel aangesloten, maar ik krijg met geen mogelijkheid de fotos op mijn computer.

Nu kan ik mij herinneren dat er een CD bijgekomen was bij aankoop, maar deze is nergens te vinden. Ik neem aan de er op die cd drivers of progs stonden.
Ik heb site voor site afgezocht naar drivers of programmas maar ik kan gewoon niets vinden. Hebben jullie enig idee hoe ik die foto's toch van de camera op mijn PC kan krijgen. In de camera zit een 8mb geheugen kaartje.

Nog wat verdere info die van toepassing kan zijn:
PC:
PIII 600mhz
Win XP
GF2 MX400

Camera:
Medion (er is er eentje van Samsung die er heel erg op lijkt)
Digital Stereo MiniDV Camcorder MD 9035
Alle kabels die erbij gekomen zijn heb ik.

-Edit- Ik heb geen aparte kaartlezer.

[ Voor 4% gewijzigd door BMW_M3 op 08-03-2003 10:44 ]

Signature

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Heb je deze ook al geprobeerd toevallig?

Krijg je een foutmelding als je hem aansluit, wordt hij herkend of geeft de computer helemaal niets aan? Misschien dat de driver het probleem als oplost, maar anders is dat soort info wel makkelijk :).

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-12 23:14

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Windows XP heeft een ingebouwde afbeeldingen capture iets geloof ik :)
Als je windows XP draait kun je dus ff dat proberen...

start -=> progs -=> bureauass -=> wizard scanner & camera

[ Voor 20% gewijzigd door Scatman_II op 08-03-2003 11:44 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Compubiter schreef op 08 March 2003 @ 11:38:
Heb je deze ook al geprobeerd toevallig?

Krijg je een foutmelding als je hem aansluit, wordt hij herkend of geeft de computer helemaal niets aan? Misschien dat de driver het probleem als oplost, maar anders is dat soort info wel makkelijk :).
Dit was heel hulpzaam, mijn PC herkent de camera nu wel, na het installeren van die driver. Hij staat gewoon bij apparaatbeheer. Maar heb ik nu nog een ander programma nodig om de foto's weer te geven?

Signature

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

BMW_M3 schreef op 08 March 2003 @ 12:25:
Dit was heel hulpzaam, mijn PC herkent de camera nu wel, na het installeren van die driver. Hij staat gewoon bij apparaatbeheer. Maar heb ik nu nog een ander programma nodig om de foto's weer te geven?
Scatman_II schreef op 08 March 2003 @ 11:43:
Windows XP heeft een ingebouwde afbeeldingen capture iets geloof ik :)
Als je windows XP draait kun je dus ff dat proberen...

start -=> progs -=> bureauass -=> wizard scanner & camera
En waarschijnlijk staat hij er zelfs bij als extra schijf als je naar "Deze Computer" gaat :).

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Topicstarter
Compubiter schreef op 08 March 2003 @ 12:30:

[...]

[...]
En waarschijnlijk staat hij er zelfs bij als extra schijf als je naar "Deze Computer" gaat :).
Dat had ik ook in gedachten, alleen ik zie bij "Deze Computer"geen extra apparaten/hard schijven ingeschakeld. Ook bij Configuratiescherm/Scanners en camera's vind ik niets.

Maarrgoed, het is in ieder geval gelukt om de cam door windows te laten zien, ik ga verder op onderzoek.

Signature

Pagina: 1