Ben niet helemaal zeker of ik het hier moet posten, maar als het ergens anders hoort mogen de mods het verplaatsen.
M'n moeder heeft nu al een tijdje deze digitale videocamera van Medion.

Deze heeft behalve het filmen ook een mogelijkheid om foto's te maken, nu zijn er een aantal fotos gemaakt en die wil ik op de PC neerzetten. Ik heb de usbkabel aangesloten, maar ik krijg met geen mogelijkheid de fotos op mijn computer.
Nu kan ik mij herinneren dat er een CD bijgekomen was bij aankoop, maar deze is nergens te vinden. Ik neem aan de er op die cd drivers of progs stonden.
Ik heb site voor site afgezocht naar drivers of programmas maar ik kan gewoon niets vinden. Hebben jullie enig idee hoe ik die foto's toch van de camera op mijn PC kan krijgen. In de camera zit een 8mb geheugen kaartje.
Nog wat verdere info die van toepassing kan zijn:
PC:
PIII 600mhz
Win XP
GF2 MX400
Camera:
Medion (er is er eentje van Samsung die er heel erg op lijkt)
Digital Stereo MiniDV Camcorder MD 9035
Alle kabels die erbij gekomen zijn heb ik.
-Edit- Ik heb geen aparte kaartlezer.
M'n moeder heeft nu al een tijdje deze digitale videocamera van Medion.

Deze heeft behalve het filmen ook een mogelijkheid om foto's te maken, nu zijn er een aantal fotos gemaakt en die wil ik op de PC neerzetten. Ik heb de usbkabel aangesloten, maar ik krijg met geen mogelijkheid de fotos op mijn computer.
Nu kan ik mij herinneren dat er een CD bijgekomen was bij aankoop, maar deze is nergens te vinden. Ik neem aan de er op die cd drivers of progs stonden.
Ik heb site voor site afgezocht naar drivers of programmas maar ik kan gewoon niets vinden. Hebben jullie enig idee hoe ik die foto's toch van de camera op mijn PC kan krijgen. In de camera zit een 8mb geheugen kaartje.
Nog wat verdere info die van toepassing kan zijn:
PC:
PIII 600mhz
Win XP
GF2 MX400
Camera:
Medion (er is er eentje van Samsung die er heel erg op lijkt)
Digital Stereo MiniDV Camcorder MD 9035
Alle kabels die erbij gekomen zijn heb ik.
-Edit- Ik heb geen aparte kaartlezer.
[ Voor 4% gewijzigd door BMW_M3 op 08-03-2003 10:44 ]
Signature