Kazaa Lite: problemen met downloaden.

Pagina: 1
Acties:

• You Go
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:54
Ik heb Kazaa Lite, en eerst ging het goed met het downloaden van nummers maar de laatste tijd geeft hij steeds vaker aan dat het downloaden mislukt is. Soms als kazaa nog niet aan het downloaden is en soms halverwege een nummer. Weet iemand hoe dat komt en wat ik eraan kan doen? Ik zit in een studentenhuis en we hebben daar een netwerk.

homo sapiens non urinato in venti adversi

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hardeschijf vol misschien?

Verwijderd

als de hd vol zit geeft windows een melding dus dat is onzin. Je hebt dan waarschijnlijk de verkeerde mensen telkens te pakkken. je moet van zo veel mogenlijk mensnen dl dan weet je zeker dat het goed is

Verwijderd

Je kan er helemaal niks aan doen, je moet gewoon blijven wachten, totdat er weer iemand online komt die dat bestand ook shared.

Er is wel een handig proggie dat ik ook gebruik, Fastrack Accelerator, dit doet automatisch bij een ingestelde tijd iedere keer "Find More Sources".

Dit kan je download-tijd wel aanzienlijk verkorten :)

Verwijderd

Je bedoelt dat de CRC code voor het .dat bestand niet goed geverivieerd kan worden? Als je echt zeker weet dat alles software matig goed is, dan zou ik je HD eens kritisch bekijken. Misschien is het een voorteken dat de HD achteruit gaat.

Heb je onlangs ook bad sectors gehad o.i.d, wat ook maar te maken heeft met je HD? Wees er dan snel op uit om je belangrijkste dingen te backuppen. Een HD crash is echt.... kl*ote! (onlangs gehad)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 11:19:
Je bedoelt dat de CRC code voor het .dat bestand niet goed geverivieerd kan worden? Als je echt zeker weet dat alles software matig goed is, dan zou ik je HD eens kritisch bekijken. Misschien is het een voorteken dat de HD achteruit gaat.

Heb je onlangs ook bad sectors gehad o.i.d, wat ook maar te maken heeft met je HD? Wees er dan snel op uit om je belangrijkste dingen te backuppen. Een HD crash is echt.... kl*ote! (onlangs gehad)
Ik denk dat zijn downloads gewoon niet afgemaakt worden door kazaa

(en dat hij een beetje n00b is ;) )

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 21:16

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik heb het weleens meer gezien: het zijn CNC errors, die niet belangrijk zijn. De bestanden werken erna toch nog gewoon. ;)

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
gewoon ff nieuwe versie installeren is meestal het probleem opgelost

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 21:56
alwinh schreef op 08 March 2003 @ 15:35:
gewoon ff nieuwe versie installeren is meestal het probleem opgelost
Mijn zusje had hetzelfde probleem en het verwijderen en opnieuw installeren van dezelfde(!) versie was al voldoende :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• You Go
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-09 22:54
Yohan schreef op 08 March 2003 @ 15:40:
[...]

Mijn zusje had hetzelfde probleem en het verwijderen en opnieuw installeren van dezelfde(!) versie was al voldoende :)
mm ok ga ik proberen

homo sapiens non urinato in venti adversi

Verwijderd

You Go schreef op 08 maart 2003 @ 10:07:
Ik heb Kazaa Lite, en eerst ging het goed met het downloaden van nummers maar de laatste tijd geeft hij steeds vaker aan dat het downloaden mislukt is. Soms als kazaa nog niet aan het downloaden is en soms halverwege een nummer. Weet iemand hoe dat komt en wat ik eraan kan doen? Ik zit in een studentenhuis en we hebben daar een netwerk.
Het ligt echt niet aan je netwerk, als dat namelijk niet goed geconfigureerd zou zijn kon je helemaal niet downloaden. Maarja als ik heel diep in mijn geheugen ga graven had ik dat helemaal aan het begin van KaZaA-tijdperk ook. Gewoon nieuwe of dezelfde versie overheen pluggen. Ik denk dat je een .dll mist. Maargoed dat is wat ik denk en ik denk welles hele rare dingen.

Nouja veel succes
Pagina: 1