homo sapiens non urinato in venti adversi
Verwijderd
als de hd vol zit geeft windows een melding dus dat is onzin. Je hebt dan waarschijnlijk de verkeerde mensen telkens te pakkken. je moet van zo veel mogenlijk mensnen dl dan weet je zeker dat het goed is
Verwijderd
Je kan er helemaal niks aan doen, je moet gewoon blijven wachten, totdat er weer iemand online komt die dat bestand ook shared.
Er is wel een handig proggie dat ik ook gebruik, Fastrack Accelerator, dit doet automatisch bij een ingestelde tijd iedere keer "Find More Sources".
Dit kan je download-tijd wel aanzienlijk verkorten
Er is wel een handig proggie dat ik ook gebruik, Fastrack Accelerator, dit doet automatisch bij een ingestelde tijd iedere keer "Find More Sources".
Dit kan je download-tijd wel aanzienlijk verkorten
Verwijderd
Je bedoelt dat de CRC code voor het .dat bestand niet goed geverivieerd kan worden? Als je echt zeker weet dat alles software matig goed is, dan zou ik je HD eens kritisch bekijken. Misschien is het een voorteken dat de HD achteruit gaat.
Heb je onlangs ook bad sectors gehad o.i.d, wat ook maar te maken heeft met je HD? Wees er dan snel op uit om je belangrijkste dingen te backuppen. Een HD crash is echt.... kl*ote! (onlangs gehad)
Heb je onlangs ook bad sectors gehad o.i.d, wat ook maar te maken heeft met je HD? Wees er dan snel op uit om je belangrijkste dingen te backuppen. Een HD crash is echt.... kl*ote! (onlangs gehad)
Verwijderd
Ik denk dat zijn downloads gewoon niet afgemaakt worden door kazaaVerwijderd schreef op 08 March 2003 @ 11:19:
Je bedoelt dat de CRC code voor het .dat bestand niet goed geverivieerd kan worden? Als je echt zeker weet dat alles software matig goed is, dan zou ik je HD eens kritisch bekijken. Misschien is het een voorteken dat de HD achteruit gaat.
(en dat hij een beetje n00b is
Ik heb het weleens meer gezien: het zijn CNC errors, die niet belangrijk zijn. De bestanden werken erna toch nog gewoon.
gewoon ff nieuwe versie installeren is meestal het probleem opgelost
Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet
Mijn zusje had hetzelfde probleem en het verwijderen en opnieuw installeren van dezelfde(!) versie was al voldoendealwinh schreef op 08 March 2003 @ 15:35:
gewoon ff nieuwe versie installeren is meestal het probleem opgelost
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
mm ok ga ik proberenYohan schreef op 08 March 2003 @ 15:40:
[...]
Mijn zusje had hetzelfde probleem en het verwijderen en opnieuw installeren van dezelfde(!) versie was al voldoende
homo sapiens non urinato in venti adversi
Verwijderd
Het ligt echt niet aan je netwerk, als dat namelijk niet goed geconfigureerd zou zijn kon je helemaal niet downloaden. Maarja als ik heel diep in mijn geheugen ga graven had ik dat helemaal aan het begin van KaZaA-tijdperk ook. Gewoon nieuwe of dezelfde versie overheen pluggen. Ik denk dat je een .dll mist. Maargoed dat is wat ik denk en ik denk welles hele rare dingen.You Go schreef op 08 maart 2003 @ 10:07:
Ik heb Kazaa Lite, en eerst ging het goed met het downloaden van nummers maar de laatste tijd geeft hij steeds vaker aan dat het downloaden mislukt is. Soms als kazaa nog niet aan het downloaden is en soms halverwege een nummer. Weet iemand hoe dat komt en wat ik eraan kan doen? Ik zit in een studentenhuis en we hebben daar een netwerk.
Nouja veel succes
Pagina: 1