Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[voeding] deze Qtec geschikt voor AMD?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ok kan deze http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13233 nou wel dienen voor een amd xp moederbord?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Mmh, ik zou zelf een iets sterkere voeding nemen. 450 Watt ofzow.

Het hangt er ook van af wat voor andere hardware je er in gooit... (veel harddisks + zware vidkaart hakt er ook behoorlijk in).

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Topicstarter
maar past ie op een SocketA board?

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-11 22:02

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

Ja hoor, past in princiepe op ieder ATX bord, dat maakt nie uit. Ik zou alleen ook voor een wat zwaardere voeding kiezen (AMD raadt 350 W en hoger aan).

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-11 18:48

AleXtc

Wannabe Pirat

Hangt er helemaal vanaf wat je er nog meer bij zet. Je moet niet kijken naar hoeveel watt hij in totaal leverd maar naar hoeveel hij per lijn kan geven.

Zie ook ;

Berekening wattage v/d onderdelen in je pc

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
iid.. dus een 350 of 450w is aan te raden. Qtec zijn leuke voedingen voor het geld, maar niet super voedingen.. (kan ook niet voor die paar € die een Qtec voeding kost)

Verwijderd

InterCC schreef op 08 March 2003 @ 09:23:
iid.. dus een 350 of 450w is aan te raden. Qtec zijn leuke voedingen voor het geld, maar niet super voedingen.. (kan ook niet voor die paar € die een Qtec voeding kost)
Ach, kheb hier een Q-Tec 400W Gold dual fan en dingetje geeft perfecte voltages, dus ben meer dan tevreden!

Ow ja, kheb wel ff die fannetjes op 7V gezet, want die maken (naar mijn mening) teveel herrie :)

Verwijderd

Een 300 watt kan best, alleen met een 350 watt wat ik nu heb draait ie wat stabieler.

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-11 17:10
Ik heb deze voeding sinds de hcc dagen, nog geen problemen mee gehad, en hij is redelijk stil. Ik heb hiermee mijn standaardvoeding uit de aopen hq08 vervangen, die maakte een takkeherrie en is bovendien nog bijna twee kilo zwaarder.

Met de Q-Tec voeding ben ik tot nu toe erg tevreden, geen instabiliteit dus.

In de kast zit een 1.4ghz tbird, twee 7200rpm disks en een matrox g450.

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Kijk bijvoorbeeld eens in dit topic: Welke voeding heb ik nodig?

Zoekvraagje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.