Op zoek naar PIII 533 s370 PPGA

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zoals topic al aangeeft ben ik op zoek naar een PIII 533 s370 PPGA, dit voor een Abit BP6 moederbord waar ik reeds 1 zo'n cpu voor hebt liggen. Dit moederbord ondersteunt geen FC-PGA cpu's anders zou ik die meteen nieuw kunnen bestellen.

Normaal zou zoiets als dit in vraag & aanbod thuis horen. Maar aangezien ik vermoed dat er op vraag niet zo heel erg veel geantwoord wordt(heb er wat ervaring mee :/) post ik het hier. In de pricewatch staat deze cpu ook niet meer. Heb wel ongeveel alle online winkels die in de pricewatch staan bekeken maar kwam helaas niet verder dan een "intel pentium 3 500 100 mhz socket 370 " bij infobusiness.nl. Nu zou ik wel 2 van deze kunnen nemen. Maar liever heb ik er gewoon nog een 533 bij. Of wellicht dat iemand 2 (snellere) cpu's heeft liggen maar deze niet actief in de verkoop heeft.

Dus als iemand nog zo'n cpu of 2 andere(dezelfde) heeft liggen en deze van de hand wil doen zou ik daar erg blij mee zijn.

Het is overigens voor een mp3/file/http/ftp/mail server die nu op een PII 266 draait en ietwat langzaam is en die nu aan vervanging toe is ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Het is _niet_ toegestaan om op GoT een V&A advertentie neer te zetten. Daar hebben we andere sites voor als www.tweakers.net/aanbod www. marktplaats.nl www.ebay.nl etc..

Edit:
Overigens bestaat er geen P!!! 533 PPGA.. Maar wel een Celeron 533 PPGA. Het snelste wat je op een BP6 (zonder modificaties) kan doen is dus een Cellie 533. En het beste wat je op de BP6 kan doen (qua het overclocken) is een Cellie 366 of 400. Die halen relatief makkelijk FSB@100 of hoger, terwijl je met de 533 niet makkelijk verder komt dan FSB@80.

Op www.bp6.com kun je terugvinden hoe je een BP6 zodanig kan modden dat er een P!!! op kan draaien.

[ Voor 49% gewijzigd door BalusC op 08-03-2003 09:07 ]

Dit topic is gesloten.