Ik zoek een progje om files, automatisch, te downloaden. Ik heb al zitten zoeken en heb het al met wget, httrack, offline explorer geprobeerd maar het wil maar niet lukken. Het volgende is het probleem. Ik wil van een bepaalde site bestanden downloaden die achter een downloadscriptje zitten. http://website/download.php?id=1344....nu vind ik het iets te omslachtig om id 1 t/m 3500 in te gaan voeren. Het script verwijst vervolgens naar een zipfile. Is er geen tooltje (win2k) dat zo'n link werkelijk kan volgen (uitvoeren) en dan vervolgens de target kan opslaan??
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
GetRight doet dit ook inmiddels. Als ie HTML ipv een bestand tegenkomt opent ie de link in een klein intern browsertje en volgt 'm naar het eigenlijke doel. Sommige sites echter werkt dit niet goed mee...
Forget your fears...
...and want to know more...
Zelf gebruik ik httpweazel (www.httpweazel.com) en httrack (www.httrack.com), waarvan ik de weazel het meest gebruikersvriendelijk vind...
Maarre, ik heb hiet op GoT al vaker deze vraag gezien, dus volgende keer zelf meer even zoeken!!!
Maarre, ik heb hiet op GoT al vaker deze vraag gezien, dus volgende keer zelf meer even zoeken!!!
We have just one world, but we live in different ones...
zoals ik al aangaf had ik httrack al geprobeerd..ik snap maar niet hoe ik dat zo aan de gang moet krijgen. Ik ga nu teleport pro eens bekijken...
Kun je niet gewoon mbv een shellscriptje of bv. Excel een html-filetje maken met alle 3500 links (2 min werk) erin, en vervolgens mbv een van de boven genoemde programma's (of een bookmarklet in bv. Mozilla) alle link targets opslaan op schijf?
Zoef
werken die bovenstaande programmaatjes met wildcards? Ik heb de meeste geinstalleerd staan maar ik snap maar niet hoe ik ze zo aan de gang krijg dat ik het juiste resultaat krijg. Of ik download allemaal php bestanden.
HTTP Weazel geeft me deze fout: 404 Not Found ftp://ftp.website/file.exe Link war auf keiner Seite
Stopping download
Saving project´s data...
Offline Explorer download allemaal php bestanden, net zoals httrack, teleport pro en wget. Hoe krijg ik ze zo dat ze de link volgen, en dan wachten tot de download begint?
Zo, nu ook nog Getright geprobeerd. Daar wil hij het bestand wel downloaden, maar hoe kan ik hier met "wildcards" in de url werken?
HTTP Weazel geeft me deze fout: 404 Not Found ftp://ftp.website/file.exe Link war auf keiner Seite
Stopping download
Saving project´s data...
Offline Explorer download allemaal php bestanden, net zoals httrack, teleport pro en wget. Hoe krijg ik ze zo dat ze de link volgen, en dan wachten tot de download begint?
Zo, nu ook nog Getright geprobeerd. Daar wil hij het bestand wel downloaden, maar hoe kan ik hier met "wildcards" in de url werken?
[ Voor 12% gewijzigd door SAiKO op 08-03-2003 20:04 ]
Heb zelf net even teleport pro geinstalleerd, en ben er erg tevreden over.
Ik heb nu mooi de hele review database van filmkrant.nl op me pc staan, wel makkelijk. Scheelt me weer een hoop werk dit proggie
Ik heb nu mooi de hele review database van filmkrant.nl op me pc staan, wel makkelijk. Scheelt me weer een hoop werk dit proggie
Pagina: 1