Toon posts:

Simcity 4 + Bug bij afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ha,

ik heb simcity 4 gekocht, geïnstalleerd op een schone pc (vers windows geïnstalleerd dus). bij het afsluiten van simcity sluit hij behalve het programma, ook de pc af (net alsof je de resetknop indrukt) dan vervolgens geeft windows af en toe, als hij weer is opgestart, de melding "Windows is herstelt van een ernstige fout".(rapport naar microsoft verzenden levert een aanbevolen patch op, die vervolgens niet beschikbaar is)
Mijn systeem is als volgt:
- amd 1500 hz
- geforce 4 4200 128 mb
- 60 gb hd
- 256 mb geheugen

weet iemand een oplossing voor dit probleem? anders vind ik het wel erg zonde van mijn 49 eurotjes...:(
owja bijna vergeten. ik ben naar de site van simcity gegaan, waar je kon checken of er patches beschikbaar waren voor mijn versie van sc 4. er was een patch, maar deze deed mijn probleem niet oplossen.

b.v.d!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

je zal toch wat meer info over die foutmelding moeten zien te vinden wil je een nuttig antwoord. Kijk eens in die error reports / event viewer of je wat meer kan vinden wat er nou precies mis is.

Verder:
- welke windows versie draai je?
- alle service packs geinstalleerd?
- welke drivers voor je videokaart?
- heb je vaker last van vastlopers?
- overgeklokt systeem?

de betaler vervuilt

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Spelletjes horen in SPV, dus SA --> SPV zoals je ondertussen zou kunnen weten aangezien het niet je eerste vraag is die die kant op is verplaatst ;)

Zie de WOS FAQ om te zien hoe je het automatich opstarten na een fout kan uitschakelen, zodat je het BSOD ziet. Vervolgens kan je met de BSOD FAQ die bovenaan in WOS staat wat meer vinden over wat er aan de hand is :)

Zie trouwens GA!S en Strenger modbeleid in SPV! voor de extra info die je nog even kan moet geven :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)