Ik heb een asus gf4 ti 4600 ultra, nu heb ik bijna elke 4x.xx wel een keer geprobeert maar als ik een game speel bijv c&c generals, splinter cell, counterstrike enz enz en ik kom terug in windows dan schokken me venstertjes, ze komen dus schokkend uit me taakbalk of gaan schokkend ook weer terug.
(er is dus niks aan de hand als ik nog geen game heb gespeelt dan draaid 't vloeiend, de ellende begint zodra ik uit een game kom of als ik windows mediaspeler heb gebruikt)
Dus als ik bijv een msn berichtje open dan schokt ie als de neten net alsof ie t niet aan , ik heb 't probleem niet als ik de detonator 28.32 gebruik, nou weet ik niet of t qua performance uitmaakt of ik die 28.32 draai of de 4x.xx, maar ik vind dat schokken echt een beetje irritant worden.
Ik heb op een ander syteem ook een asus gf4 alleen een ti4400 en daar is het precies t zelfde verhaal.
P4 1700mhz
asus p4t moederboord
512 rimm
directx 9
windows xp proffesional
iiyama hm903dt/visionmaster pro454
en heb me buroblad op 1280x1024 32 staan
Ik heb me bios instellingen gewoon standaart staan
Ik heb geen idee waar ik moet zoeken, zou iemand mij kunnen helpen?
Mocht hier al een een post/topic over zijn geweest dan bied ik bij deze me excuus aan, maar ik kon er bij de search option niks over vinden
Alvast bedankt
(er is dus niks aan de hand als ik nog geen game heb gespeelt dan draaid 't vloeiend, de ellende begint zodra ik uit een game kom of als ik windows mediaspeler heb gebruikt)
Dus als ik bijv een msn berichtje open dan schokt ie als de neten net alsof ie t niet aan , ik heb 't probleem niet als ik de detonator 28.32 gebruik, nou weet ik niet of t qua performance uitmaakt of ik die 28.32 draai of de 4x.xx, maar ik vind dat schokken echt een beetje irritant worden.
Ik heb op een ander syteem ook een asus gf4 alleen een ti4400 en daar is het precies t zelfde verhaal.
P4 1700mhz
asus p4t moederboord
512 rimm
directx 9
windows xp proffesional
iiyama hm903dt/visionmaster pro454
en heb me buroblad op 1280x1024 32 staan
Ik heb me bios instellingen gewoon standaart staan
Ik heb geen idee waar ik moet zoeken, zou iemand mij kunnen helpen?
Mocht hier al een een post/topic over zijn geweest dan bied ik bij deze me excuus aan, maar ik kon er bij de search option niks over vinden
Alvast bedankt