Toon posts:

Detonater 4x.xx v(r)aag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een asus gf4 ti 4600 ultra, nu heb ik bijna elke 4x.xx wel een keer geprobeert maar als ik een game speel bijv c&c generals, splinter cell, counterstrike enz enz en ik kom terug in windows dan schokken me venstertjes, ze komen dus schokkend uit me taakbalk of gaan schokkend ook weer terug.
(er is dus niks aan de hand als ik nog geen game heb gespeelt dan draaid 't vloeiend, de ellende begint zodra ik uit een game kom of als ik windows mediaspeler heb gebruikt)

Dus als ik bijv een msn berichtje open dan schokt ie als de neten net alsof ie t niet aan , ik heb 't probleem niet als ik de detonator 28.32 gebruik, nou weet ik niet of t qua performance uitmaakt of ik die 28.32 draai of de 4x.xx, maar ik vind dat schokken echt een beetje irritant worden.

Ik heb op een ander syteem ook een asus gf4 alleen een ti4400 en daar is het precies t zelfde verhaal.

P4 1700mhz
asus p4t moederboord
512 rimm
directx 9
windows xp proffesional
iiyama hm903dt/visionmaster pro454
en heb me buroblad op 1280x1024 32 staan

Ik heb me bios instellingen gewoon standaart staan
Ik heb geen idee waar ik moet zoeken, zou iemand mij kunnen helpen?

Mocht hier al een een post/topic over zijn geweest dan bied ik bij deze me excuus aan, maar ik kon er bij de search option niks over vinden

Alvast bedankt

Verwijderd

28.32 is wel een aardig stukje langzamer voor je 4600. Je zou ook eens 30.82 kunnen proberen. Maar hoe lang schokken de venstertjes? De hele tijd? Heb je je opstart progs uit?

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb dezelfde kaart, en ik gebruik sinds gisteren de officiele asus drivers vanaf hun site. Die zijn gebaseerd op 31.40 en in 3D draaien ze erg goed, en 2D is ook stukken sneller dan de 4x.xx crappies.

Wat de schokken veroorzaakt is waarschijnlijk het feit dat alles is 'uitgeswapped', ook van windows, naar de swapfile. (omdat games veel memory vreten). Alles moet dus weer even worden ingeladen. Als het schokken blijft dan is er wat anders aan de hand, maar kijk maar eens naar je harddisk led als je na een game een app start :P

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Verwijderd

met dat memory heeft me broer ook als je bijv een spel opstart mafia dan schokkerd hij echt super veel soms zijn er dingen weg hij heeft maar 256mb ddr zou door dat komen ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 12:02:
met dat memory heeft me broer ook als je bijv een spel opstart mafia dan schokkerd hij echt super veel soms zijn er dingen weg hij heeft maar 256mb ddr zou door dat komen ?
ja, de games van tegenwoordig vreten geheugen, vooral mafia, zet er maar eens een reepje bij van 256 mb, en mafia loopt helemaal soepel (ja of je moet een slechte kaart hebben). ;)

Verwijderd

haha nee gelukkig zijn we nog een beetje up to date het is een geforce 4ti 4200 128mb van leadtek zelfde als die van mij zoals je ziet in me spec. maar dat moet toch draaien? bij mij draait hij wel super maar heel soms een schokker maar erg ik me niet aan. waar ik me meest irriteer is dat bij een drukke omgeving bij de spel en dat je dan moet schieten niet kan richten door het geschokker. maar ik ga maar eens voor me broer een 256 of 512 erbij kopen. bedankt.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 12:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe lang schokken de venstertjes? De hele tijd? Heb je je opstart progs uit?
Als ik dus me computer opstart, en er nog geen games mee gespeelt heb is er niks aan de hand.Maar zodra ik ff bijv counterstrike speel (spel wat niet echt grafisch boeient is tov Splinter Cell, Mafia) en ik kom dan terug in windows dan gaan die venstertjes schokkend open en t blijft dan ook zo totdat ik ff reboot en dan is t weer weg maar als ik dan weer een game ga spelen is t weer t zelfde verhaal.Wat altijd mee draait is MSN en Norton, antivirus

Ik heb me buroblad nu op 16 bits gezet ipv 32 bits en t lijkt nu weg te zijn.
Weet niet of dit verder nog wat uit maakt?

2 EfBe bedankt voor de tip ik ga ff kijken of t idd veel verschil maakt thx

Alvast bedankt mensen voor de tips

Verwijderd

norton zuigt echt al je icoontje weg klikken en norton disable
Pagina: 1