Hallo allemaal,
Graag wil ik een pop-upmenu maken met i.p.v. tekst (eenvoudig te maken in Dreamweaver) gifjes. Bekijk mijn voorbeeld op http://www.boffi.com/english/chisiamo/chisiamo.html
Ik wil graag één gifje waar er twee uit naar beneden rollen (totaal drie).
Ik wil hem laten uitrollen zonder klikken, dus mouseover, en zodra je er vanaf bent 500msec delay.
Alle drie de gifjes moeten ook een rollover functie hebben.
Ze moeten dus alle drie veranderen van gifje.
Zodra ik er vanaf gaat, moet alleen het ene gifje er nog staan.
Ik heb de script getracht te ontleden, en hem zelf opnieuw te maken op een schone pagina. Ik heb 2 layers gemaakt, één visible off-layer waar een gifje met daar overheen een hotspot op staat. Deze hotspot heb ik de behavior: "onmouseover, show: over-layer" gegeven.
De hotspot op de hidden over-layer heb ik de behavior: "onmouseout" gegeven.
Als ik met mijn muis van boven naar beneden gaat, gaat het goed, maar van beneden naar boven, dan blijft de over-layer staan.
Ik doe iets niet goed.
Wie kan mij uitleggen hoe ik in dreamweaver/fireworks dit kan maken.
Vooral onmouseout="swap is mij niet duidelijk.
Wie weet raad
Hans
Graag wil ik een pop-upmenu maken met i.p.v. tekst (eenvoudig te maken in Dreamweaver) gifjes. Bekijk mijn voorbeeld op http://www.boffi.com/english/chisiamo/chisiamo.html
Ik wil graag één gifje waar er twee uit naar beneden rollen (totaal drie).
Ik wil hem laten uitrollen zonder klikken, dus mouseover, en zodra je er vanaf bent 500msec delay.
Alle drie de gifjes moeten ook een rollover functie hebben.
Ze moeten dus alle drie veranderen van gifje.
Zodra ik er vanaf gaat, moet alleen het ene gifje er nog staan.
Ik heb de script getracht te ontleden, en hem zelf opnieuw te maken op een schone pagina. Ik heb 2 layers gemaakt, één visible off-layer waar een gifje met daar overheen een hotspot op staat. Deze hotspot heb ik de behavior: "onmouseover, show: over-layer" gegeven.
De hotspot op de hidden over-layer heb ik de behavior: "onmouseout" gegeven.
Als ik met mijn muis van boven naar beneden gaat, gaat het goed, maar van beneden naar boven, dan blijft de over-layer staan.
Ik doe iets niet goed.
Wie kan mij uitleggen hoe ik in dreamweaver/fireworks dit kan maken.
Vooral onmouseout="swap is mij niet duidelijk.
Wie weet raad
Hans