Toon posts:

xp2000+ overclocken?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg hem maar tot 1,75GHz :( weet iemand hoe ik hem sneller kan maken?

krijg fsb niet hoger dan 140 want dan start hij niet meer op. kan ik gaan klooien met het voltage?

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-12-2025

Macabre

Euhh...

use the search plz.

..:: Specs ::..

Verwijderd

Welke Core heb je Ik heb een XP 2000 vorige week gekocht van de Thourougbred serie B en heb direct bij het instellen de FSB op 145 gezet en werkt probleemloos.

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Raku

Verwijderd

Ja je kunt het voltage verhogen alleen waarschijnlijk is het een palomino. Die kun je maar zeer weinig overclocken en 1,75 Ghz is al heel redelijk. Ik raad je aan even wat topics hier te gaan lezen en vooral de faq te lezen. Daar staat alles in.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 00:28 ]

Verwijderd

Lees: Moderatie policy Die Hard Overclocking & Frequently Asked Questions DOC (laatste update 13-11-02) Meer info is welkom, gebruik de search die staat namelijk niet voor niets. ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 00:30 ]

Verwijderd

We krijgen de laatste tijd wel erg vaak topics waarin men wil weten hoe ze hun proc moeten overklokken. Tegen die mensen zeg ik: neem eens wat initatief, en lees de faq, zeer interessant voor beginnende overklokkers.
En als je er echt niet uitkomt geef ff duidelijk aan wat de stepping is van je proc, zodat wij kunnen zien hoe ver hij overklokbaar is, want als je een palomino heb, ben je de lul, en is ie niet echt goed overklokbaar.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 March 2003 @ 00:31:
We krijgen de laatste tijd wel erg vaak topics waarin men wil weten hoe ze hun proc moeten overklokken. Tegen die mensen zeg ik: neem eens wat initatief, en lees de faq, zeer interessant voor beginnende overklokkers.
En als je er echt niet uitkomt geef ff duidelijk aan wat de stepping is van je proc, zodat wij kunnen zien hoe ver hij overklokbaar is, want als je een palomino heb, ben je de lul, en is ie niet echt goed overklokbaar.
Na zoveel reply's over de faq zal het de user wel duidelijk zijn. :+

Btw.Is al in SeM gepost

Verwijderd

Nja..ik kan weinig meer zeggen denk ik. Alles is al gezegd :D

Nog even wat tips:
- goed koelen op welke manier dan ook (wees creatief!)
- voltage verhogen in stapjes. Niet stabiel? Vcore ietsie hoger en weer proberen.
- proc unlocken. Het zal je geen hogere OC opleveren, maar je hebt meer vrijheid en je fsb kan omhoog.
- op hoge fsb's kan het nodig zijn de Vmem te verhogen
- flink testen met bijv Prime95

Nu nog wat searchen en eventjes de faq lezen en het gaat helemaal goedkomen denk ik ;) Een topic als deze heeft weinig nut iig.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.