muziek bewerken om als achtergrondgeluid te gebruiken

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• Max Groove
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-07 19:02
mensen, ik ben bezig met een site waarin ik muziek op de achtergrond wil laten spelen. Ik heb al een idee welk nummer ik ervoor wil gebruiken, maar ik wil graag het nummer "splitsen" zodat ik de zang eruit kan halen en er een loop van kan maken.

weet iemand welk programma ik hier het beste voor kan aanschaffen? of misschien freeware ervan kan downloaden?

bvd.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 21:56
Misschien is dit iets:

Dart Karaoke Studio

Die heeft die functie in ieder geval wel. Ik had een leuk proggie ervoor maar dat was een 10x demo. Wat me opviel was dat het bij sommige stemmen niet werkte. Madonna bijv. wel maar Bruce Springsteen dan weer niet. Proggie kan natuurlijk nooit helemaal exact weten welke frequentie de stem(men) zijn en wat muziek is dus perfect filteren zal je nooit lukken. Dan kan je beter iemand met een synthesizer vragen...

[ Voor 32% gewijzigd door yohan op 08-03-2003 00:22 . Reden: Effe de quote removen, beetje zinloos :) ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:04

Pelle

🚴‍♂️

Meer op z'n plek in AVH, maar ik hoor net van Lampje dat hier al meerdere topics over zijn geweest, en je dat dus met de search had kunnen vinden :)

Kijk hier maar eens: http://search.gathering.t...ata%5BxFILTERS%5D=XF9---O

En zie: Stem uit een muziekbestand halen :)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 21:16
Hm misschien wat meer geschikt voor Software Algemeen :)

/move W&G -> SA

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.