De spellen van begin 2003

Pagina: 1
Acties:

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:34
net zat ik dus een oude topic door te bladen met de meest verwachte spellen voor 2003

Een nieuw jaar; welke game(s) kijk jij naar uit?

nou aangezien veel van deze spellen al uit zijn gekomen en misschien dat sommige spellen niet aan de verwachtingen deden.
en topic was een beetje te oud om omhoog te schoppen dus ik d8 laat ik even maar een nieuw topic aanmaken

de games die veel verwacht waren en al uitgekomen zijn:

-Unreal II
-Generals
-Freelancer
-MOO 3
-Splinter Cell
-Simcity 4
-CS 1.6
-Battllefield -road to rome

en natuurlijk de al gecancelde spellen
-RtCW enemy Territory

Deden de games aan je verwachtingen of juist niet?

[ Voor 5% gewijzigd door SonyEricsson op 07-03-2003 23:16 ]

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

-Cs 1.6 is zo nep als het maar kan
-Unreal 2 is leuk maar zekerniet meer

This space is occupied

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:36
Ik hoorde pas van Freelancer toen ie al een paar dagen gelekt was. Daarvoor echt nooit van gehoord, en ik vind het nu echt wel een van de coolste spellen ooit :)

Unreal II heb ik wel lang op gewacht, ook een heel tof spel, alleen hij deed niet op alle stukken even vloeiend, maar dat mag je ook niet meer verwachten van een 1 GHz ;)

Verwijderd

Ik heb ze niet allemaal gespeelt ,maar mijn grootste tegenvaller was zeker wel simcity :(

Zeker dat alles verdween als je scrolde (atibug) en het op mijn toch aardig snelle systeem schokkerig draaide haalde alle pret weg eerlijk gezegt .

Generals was en is best leuk ,maar geen echte topper

Splinter Cell heeft me verbaast,maar ben nu nog steeds niet verder gegaan dus echt boeien kan het me niet .

Unreal 2 was al niet mijn type game maar zelfs nog slechter dan ik had verwacht :)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:12
TheEvilCuber schreef op 07 March 2003 @ 23:12:
lekker onderbouwd ook :{
CS 1.6 is niet eens officieel gereleased

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

Crash-Override schreef op 07 maart 2003 @ 23:16:
[...]

lekker onderbouwd ook :{
CS 1.6 is niet eens officieel gereleased
zal wel maar het speelt voor geen meter.. alsof je CS 0.1 alfa speelt ofzo.. echt houterig en nep.. dat kan je moeilijk onderbouwen
U2 heb ik ook eerlijk gekocht en vandaag feruild.. erg mooi soms ook grappig maar ook niks meer

This space is occupied

• Saekerhett
  • Laatst online: 23:36
TheEvilCuber schreef op 07 maart 2003 @ 23:19:
[...]

zal wel maar het speelt voor geen meter.. alsof je CS 0.1 alfa speelt ofzo.. echt houterig en nep.. dat kan je moeilijk onderbouwen
U2 heb ik ook eerlijk gekocht en vandaag feruild.. erg mooi soms ook grappig maar ook niks meer
Nou, dat is dus al een onderbouwing. Waarom vind je het nep? Omdat het houterig speelt... ;)

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-01 14:22

boesOne

meuh

Unreal2 is teveel gehyped.. zeker niet de bomb die unreal was.
Simcity ken ik nu wel een keer..
Splintercell.. nog niet gedaan..
Freelancer ! YEAH ! zeer leuk spel...

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Verwijderd

generals is niet leuk, de besturing is nie fijn, de algemene coordinatie lukt niet egt, en ik vind het teveel 3d.
Simcity 3 was veel leuker, heb 4 wel ff gespeeld maar vond hem tog minder
CS1.6, wel geinig, maar ik vind 1.5 tog nog wel de beste, de erbij gekomen wapens bieden niet al te veel een toevoeging en je bent natuurlijk je 1.5 config dinges gewent

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 23:24:
generals is niet leuk, de besturing is nie fijn, de algemene coordinatie lukt niet egt, en ik vind het teveel 3d.
Besturing = precies hetzelfde als de voorgaande delen imho. Coordinatie ligt aan jou ;). En hoe kan een spel nou teveel 3D zijn :)? Generals is gewoon een goed spel, dmv de goede en leuke, helaas wat korte SP gedeelte en de uiterst plezierige MP. Ook heeft het spel zeer goede Graphics.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:20

Sport_Life

Solvitur ambulando

Mijn mening:
Er zijn de laatste tijd veel te veel spellen uit gekomen. Vroeger (2 jaar geleden, in de tijd van Project IGI :9) was het zo dat ik een spel speelde totdat ik het uitspeelde en het echt gewoon niet meer leuk vond.
Tegenwoordig weet ik echt niet meer welk spel ik nu weer zal gaan spelen, ik speel alles een klein beetje en dat is ook niet echt leuk. Dan is er weer bij een bepaald spel een misie die erg moeilijk is en dan pak ik het volgende spel. Vroeger bleef ik doorspelen totdat ik het had gehaald evt met hulp van vrienden.

Ligt er voor een deel aan dat er tegenwoordig meer naar graphics gekeken word door de makers maar vooral omdat het downloaden tegenwoordig zo makkelijk gaat... Eigenlijk best wel jammer... :|

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:56
Er zijn de laatste tijd veel te veel spellen uit gekomen. Vroeger (2 jaar geleden, in de tijd van Project IGI ) was het zo dat ik een spel speelde totdat ik het uitspeelde en het echt gewoon niet meer leuk vond.
Tegenwoordig weet ik echt niet meer welk spel ik nu weer zal gaan spelen, ik speel alles een klein beetje en dat is ook niet echt leuk. Dan is er weer bij een bepaald spel een misie die erg moeilijk is en dan pak ik het volgende spel. Vroeger bleef ik doorspelen totdat ik het had gehaald evt met hulp van vrienden.
Dat gevoel heb ik al 5 jaar. Er zijn zo weinig spellen die me echt kunnen boeien. Het laatste jaar zijn er maar een paar die ik meer dan een week of drie gespeeld heb:

FFX
PES2
CMR2 (ja ik was er laat bij ;) )
Civilization 2 (blijft een wereldspel)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-01 13:45
SplinterCell = FEEST! Snoep voor de ogen & voor het brein, geweldig spel!(Heb het op de X-box dus ook de extra filmpjes :D) Briljant gedaan! En dan Generals: *D maar jammer van de hoge systeemeisen('k heb maar een 1ghz & een geforce 2 MMX :X :r) Maarja, evengoed een vet spel.

[ Voor 7% gewijzigd door Serial-X op 08-03-2003 01:02 ]

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

• Valkyre
  • Laatst online: 07:31

Valkyre

Kitesurf FTW!

Homeworld 2 definataly, ik meende tenminste dat die binnekort ook uit komt :D :D

C&C generals is ook wel een kewl spel :D

[ Voor 22% gewijzigd door Valkyre op 08-03-2003 01:35 ]

iRacing Profiel

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:30

Rival24

I'll Be Back

Unreal 2 was helaas superslecht (eentonig... :Z), maar generals was een geweldige verassing! Na het een paar dagen illegaal te hebben gespeeld via vpn MOEST ik het spel hebben :P. Na 2 weken ben ik nog steeds lichtelijk verslaafd. Simcity 4 is wel leuk, maar ook een beetje moeilijk, en ik heb er nog niet veel tijd voor gehad. De rest heb ik nog geen ervaring mee.

Verwijderd

Unreal 2 en de rest nog niet gespeeld, wel Splinter Cell en ik vind 't spel schitterend vooral als je de Omega drivers van Nvidia hebt, ook de besturing is vetcool en is veel realistisch is dan andere games, ik praat over de PC-Game. Maar helaas loopt deze opgenoemde spellen niet lekker/ of werkt helemaal niet, waar als enige Unreal Tournament over blijft en toch mijn favoriete is en als succes lekker loopt met zo'n brak systeem. ;)

Verwijderd

mensen 1.6 is nog niet eens uit dus hoe wil je nu een oordeel hebben over een spel dat nog niet eens officieel uit is. Je kan dan wel een indruk hebben over een beta maar het blijft een beta.

• Qylos
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-01 08:35
Ik vind CS zowieso al zwaar nep en saai maar op een lanparty was het wel aardig. Alleen met 1.6 maakten ze het alles nog meer 'realistisch' door al die irritante dingen in te zetten. NOFI, het is een (...) spel.

Generals heb ik niet gespeeld maar wat de reacties betreft in het topic die over alle dingen die missen in Generals zie ik dat het niet echt een topper is ofzo.

Simcity 4000 is wel jammer...

5800X3D | 4090 TUF | 32 GB 3600 CL14

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Hmm, ik was daar helemaal gek van Tomb Raider The Angel of Darkness. Dat kreng is alleen nog niet uit.

-Unreal II
Ik had vervacht dat dat ding voor geen ruk op m'n systeem zou draaien, die verwachting klopte.
Ik heb hem nog even gespeelt, maar op low details, een laag aantal fps en een gameplay wat beesjes schieten is zorgde ervoor dat dat spel hier zeer snel verdween. :o

-Simcity 4
Leuke grapics enzo hoor, maar met een beetje stad moet dat toch op low detail zodat het er alsnog niet uit ziet :P
Verder werd er zo superenthousiast over The Sims gedaan, ik heb het één keer gebruikt maar vond het helemaal niet handig. Zonder die Sims kun je ook wel zien wat er wel allemaal mankeert aan je stad.
Verder gaat het verdienen.. tja, apart. Je hebt erg snel winst, gaat het mis krijg je aanbiedingen. Toch gaat uitbreiden maar langzaam, bij mij tenminste.
Neeh, de gameplay is niet bijzonder goed, maar ook niet slecht.. het is gewoon een spelletje waar je een weekje zoet mee kan zijn. ;)

Voor de rest verwachte ik niet echt spellen die me erg leuk lijken.

🌞🍃

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
- C&C Generals
- Project IGI2
- Unreal 2
- MOH Spearhead
- Freelancer
- Splinter Cell
- IL-2: Forgotten Battles

Generals vind ik een beestig RTS, lekkere graphics, goede gameplay. Alleen wat jammer dat er zo weinig units in het spel zitte,.

IGI2 is gewoon wat 1 had moeten zijn: saven, multiplayer, betere AI. Hoewel de AI van IGI2 beter is dan 1, zitten er nog heel wat gebrekken in. Graphics vind ik niet zo goed, maar er zitten wel grote openluchtlocaties in :p
Deze game had veel eerder moeten uitkomen.

Unreal 2: Hm, leuk om te spelen, een tussendoortje zeg maar ;) Veel te kort, niks nieuws & geen multiplayer. Enkel de graphics zijn om van te kwijlen :p

Freelancer: HET spel dat je moet hebben. Graphics kunnen aardig mee, maar de gameplay rult gewoon. Grote vrijheid, je kunt vanalles doen, ...

Splinter Cell: een van de weinige games die zijn geld waard is. De gameplay is mega goed, er zit spanning in, graphics zijn :p

IL-2: Forgotten Battles: gewoon de uitbreiding voor IL2, mag er wel zijn.

[ Voor 114% gewijzigd door XWB op 08-03-2003 09:40 ]

March of the Eagles

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02:34
Hacku schreef op 08 March 2003 @ 09:26:
Mijn lijstje voor dit jaar:
- Black Hawk Down
- Colin McRae Rally 3
- Counter Strike Condition Zero
- Deus Ex 2
- Halo
- Hidden & Dangerous 2
- Homeworld 2
- Knights of The Old Republic
- Star Trek Elite Force 2
- Tomb Raider The Angel of Darkness
- Duke Nukem Forever
- Devastation
- Vietcong
- Half Life 2 & Team Fortress 2 (als die dit jaar komen)
- Stalker Oblivion Lost
- Enter The Matrix
- Far Cry
- Red Faction 2
- Max Payne 2
- Morrowind Bloodmoon
- Metal Gear Solid 2
- Ground Control 2
- 2de uitbreiding voor MOH (naam onbekend)
- uitbreidingen voor Neverwinter Nights

Voor 2004:
- Quake 4
- Doom 3
- Hitman 3
- MoH: Pacific Assault

Degene die dit jaar al verschenen zijn:
- C&C Generals
- Project IGI2
- Unreal 2
- MOH Spearhead
- Freelancer
- Splinter Cell
- IL-2: Forgotten Battles
daar gaat dit topic helemaal niet over... (8>

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

zAo

GPLv2 Fanboy

Voor moi:
- CS 1.6 speelde inderdaad veel minder lekker dan ik verwacht had. Het is ook nog een beta, dat scheeld.

- Unreal II zag er zeer gelikt uit, maar ik kwam na een uur tot de conclusie dat Unreal I vele malen beter was qua sfeer, dus aan de kant gelegd.

- Splintercell zat ik op te wachten, maar speelde het in een middag uit, dus weg met de pret.

- Freelancer heb ik nog niet gespeeld, gaat wel snel komen. De mensen hier zijn er positief over :)

- C&C Generals vind ik wreed, maar mis dingen als navy units e.d. Verder is het op LAN zeker een vet spel, doordat er 3 partijen zijn en het C&C is :+

- IGI2 is zeker een goed spel; sluipen en soms ff raggen, maar de IA zuit echt aan alle kanten: je kan bij iemand voorlangskruipen.... :(

- UT2003 was zeer mooi en ook wel oke, maar niets vernieuwends, wat ik wel had verwacht. Ik game nog steeds UT (2000?) op het net, UT2003 trekt me toch minder.

Ik denk dat ik moet concluderen dat de games vele malen mooier worden, maar dat ik het bij oude games hou. Generals is de eninge die me nog trekt, terwijl er toch al zat hierboven vernoemd staan. :( :(

Verwijderd

Ik speel nog steeds RA2 en Unreal Tournament, super!

Verwijderd

Hacku schreef op 08 March 2003 @ 09:26:
- Half Life 2 & Team Fortress 2 (als die dit jaar komen)
Als, ja :D
Een maat van mij had 'm al in 2000 of begin 2001 of zo gepre-ordered... echt ziek :/

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-01 17:20
Freelancer vind ik echt wel super vet, maar ik heb alleen nog de demo:(.

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-01 17:35
quote van mezelf uit vorrige topic met commentaar van nu in italic
Lord_Mithril schreef op 04 January 2003 @ 13:19:
Deus Ex 2
deel 1 vond ik al extreem goed, lekker verhaal, Items :) en deel 2 belooft alleen maar beter te worden :9~
Nog niet uit

Unreal 2
tja. onderbouwing? uh.. Unreal ownt? :P en ik ben fps gek
tja. U2... erg mooi dat wel maar t mist wat. de sfeer is compleet weg. just 1 of those fps games.. heb t paar keer gespeeld en ben blij dat ik t niet gekocht heb.
mischien nog wel eens als er genoeg goede mods uitkomen. ik zie wel

World of Warcraft
Blizzard maakt nou eenmaal goede games.. en dan nog een MMORPG :9~
Nog niet uit

GTA: Vice city
GTA2 en 3 heb ik me erg mee vermaakt en nu een nog grotere stad dan in 3 en meteen helemaal beschikbaar ? cant wait..
Nog niet uit

Halo
op de Xbox 1 van de best verkochte games en ik keek er al naar uit toen hij nog voor de GF2 werd gemaakt (damn Xbox only zooi).
nu voor de pc schijnt het alleen maar beter te worden.. zeker multiplayer :9~
Nog niet uit

Syberia 2
deel 1 rocks.. eindelijk weer een game waar ik niet van achter vandaan te slaan was. alleen jammer dat ie zo kort was.. hopelijk word deel 2 langer.
Nog niet uit

Golden sun 2 (of welke versie dan ook voor de cube)
deel 1 op een emulator gespeeld. damn wat een goed spel. als deze voor de cube komt koop ik em zeker (samen met de cube als ik em dan nog niet heb)
Nog niet uit

het winnende lot in de loterij
tja waar moet ik al dit leuks anders van betalen 8)7
Helaas nog niks
ander games die niet in mn lijst stonden
splintercell
leek me leuk maar vind em beetje tegenvallen. maar das mischien omdat het niet mijn soort spel is.

Generals
Verbaasde me echt, hijs leuker dan ik had verwacht.
paar kleine dingetjes maar overall erg goed.

Freelancer
Ownage. ik wachte al zo lang op dit spel dat ik t vergeten was :D
en t is echt goed. paar kleine dingetjes die beter mochten (static prijzen :/ ) maar overall ruled het.

SC4
eindelijk weer een SC :)
helaas bleek mijn geduld niet echt mee te werken met dit spel.

BF-RTR
gespeeld op een lan. wel humor maar kon net zo goed gewoon BF geweest zijn want ik zag weinig verschil, paar nieuwe levels en voertuigen. had grootser gemogen van mij.

UT2k3
erg mooi al merk ik er weinig van op low detail (en nee niet omdat mn pc t niet trekt maar ik wil graag zien waar mn vijanden staan).
speelt geweldig en is erg leuk in clan verband (zie sig)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-12-2025
mijn mening :

-Unreal II = redelijk leuk, heb hem in 1 ruk uitgespeelt..en heb al te veel van dat soort games gespeelt, wel hele mooie grafics
-Generals = zeer leuk ..nieuwe aspecten !! maar toch ook weer standaard [ jammer dat je weinig mogelijkheden heb [ met 1 team dan ] vergelijken met andere games zoals die, lekker gameplay
-Freelancer = goed, leuk idee, mooie grafics.soms wat een toning.,maar dan moet je maar ff door zetten, lekker gameplay
-MOO 3 = niet gespeelt
-Splinter Cell = zeer leuk, redelijk moeilijk, mooie grafics, zeer lekker gameplay
-Simcity 4 = ja ik hou der niet echt van, wel verbeterd op sommige vlakken
-CS 1.6 = speel geen CS meer
-Battllefield -road to rome = nog niet geprobeert

Verwijderd

Hmm, toch best een aardige lijst met leuke spellen :)
een hoop heb ik er nog niet geprobeert maar:
-Generals vond ik heel erg leuk. Volgens mij ook omdat ik er wel goed in ben :X
-Battlefield vind ik ook wel leuk, alleen is mijn pc een beetje te traag voor dit spel
(ja, mijn pc komt nog uit 2001)
-CS 1.6 wat ik tot nu toe gezien heb niet erg verfrissend...

de andere spellen hoop ik binnenkort een keer te krijgen...

offtopic:
Komt er nou een Half-Life 2 en zo ja: waar kan ik daar enige roddels over lezen? :P

Verwijderd

Het zal wel aan mijn leeftijd liggen maar ik vindt te de spelen van tegenwoordig niks :)
Het gevoel en de gameplay zijn bijna in alle gevallen absoluut aan de graphics :

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-01 18:04
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 13:59:
Het zal wel aan mijn leeftijd liggen maar ik vindt te de spelen van tegenwoordig niks :)
Het gevoel en de gameplay zijn bijna in alle gevallen absoluut aan de graphics :
Wat is jouw leeftijd als ik vragen mag? ;)

Ikzelf wacht eigenlijk op best veel spellen ala Deux Ex 2 endergelijke, maar aangezien ik een oude PC heb moet ik me vermaken met redelijk oude spellen. En dat lukt me toch wel aardig :)
Counter-Strike, Sven Co-op, Baldur's Gate 2 houden me uren bezig en draaien niet echt om de graphics, dat ben ik met je eens. Maar tegenwoordig is de duur van een spel meer een issue dan de gameplay.

The devil is in the details.

• Cubix
  • Niet online
C&C Generals is me 100% meegevallen, het is weer het eerste spel dat ik langer dan 30 minuutjes speel sinds maanden!

• likkepot
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Cubix schreef op 09 maart 2003 @ 14:11:
C&C Generals is me 100% meegevallen, het is weer het eerste spel dat ik langer dan 30 minuutjes speel sinds maanden!
Geef ik jou helemaal gelijk in :)
Ik kickte er écht op ! Dit was boven mijn verwachtingen.

nikszolekkeralss.exe

Verwijderd

Nou... ik ben één van die mensen die Generals maar nix vindt :/ Maar dat kan ook komen omdat ik WarCraft3 gewend ben.

Unreal2 viel niet tegen want ik had wel gedacht dat het een overhyped spel zou zijn dat zonder MultiPlayer ondersteuning en met dergelijke graphics (die de grootte van het spel alleen maar in de weg zitten) geen geweldig leven beschoren was ...
Voor de rest wacht ik eigenlijk op The Frozen Throne en dat was het wel zo'n beetje.. Ik heb in mijn leven al zo ontzettend veel spellen gespeeld dat ik niet echt zin meer heb om me op meerdere titels tegelijk te storten.

• paknaald
  • Laatst online: 05-01 19:08
Generals gekocht en weer weggelegd - ik speel Freelancer. Sim City 4 kon me wel even boeien maar ook niet al te lang. Splinter Cell zou ik ook wel eens willen checken :)

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 March 2003 @ 13:59:
Ben t eigenlijk heel erg met je eens. (moet ik me nu ook oud gaan voelen? :7)

Het enige spel wat ik nog enigszins goed vond was Splinter Cell. De rest wat ik heb gespeeld dit jaar is echt allemaal zwaar tegenvallend, incl. SimCity 4.
Het zijn hoogstens spellen die je een tijdje zoet houden als je je verveelt maar echt heel boeiend zijn ze niet meer als je op de graphics uitgekeken bent.

Ik verheug me wel erg op CM4 (misschien eind van de maand). En anders blijf ik wel bezig met GTR2002.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-12-2025
-Unreal II - Leuk, eindelijk eens een uitleg waar die HUD ineens vandaan komt :) Maar ja, meer ook niet nee.
-Generals - Niet mijn type game, maar echte Strategy-fans zijn er aan verslaafd volgens mij
-Freelancer - Nog niet gespeeld
-MOO 3 - MOO?
-Splinter Cell - Super duper spel! Ik heb de demo al helemaal verrot gespeeld en nu eindelijk het spel thuis (3cd's :O )
-Simcity 4 - tegenvaller, grotendeels door de scroll-ati-bug
-CS 1.6 - CS ís en blíjft cool, maakt niet uit welke release
-Battllefield -road to rome - Dat spel is veel te langdraderig, maar toch; zit er goed uit en voor 10 minuutjes is het leuk :)

Nu wachten op GTA: Vice City , alleen wel vette bummer dat er pas multiplayer in GTA4 komt :(

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-01 15:14

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

-Generals: hoge verwachtingen bij mij maar viel ontzettend tegen, ik was al bang dat de overstap naar 3D de gameplay zou schaden, en dat is helaas ook gebeurd. Sterker nog, Generals is er een schoolvoorbeeld van. Alleen maar geile grafische effecten (toevallig dat in elke campaign een dam kapot gaat :/) maar slechte gameplay. Ik heb ergens een lange post waarin precies alle minpunten (volgens mij dan) staan, maar ik ben te lui die op te zoeken.

-Freelancer: Geniaal spel, in het begin vallen de vocals nogal tegen, maar als je eenmaal doorhebt hoe omvangrijk het spel is, begrijp je dat wel. Voor de rest niks dan lof _/-\o_ Ik was eerst een beetje bang dat het zó complex en lastig zou zijn dat ik het al snel aan de kant zou schuiven; niks is minder waar :9. Muisbesturing is super imho.

-Splinter Cell: demo rox, meer kan ik er nog niet van zeggen :X

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 07 March 2003 @ 23:12:
mooi onderbouwt maat _/-\o_

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
-Generals: Veel beter dan wat ik er van verwachtte, verwachtte er namelijk helemaal niks van maar het is toch een heel erg goede RTS geworden, kan zich weliswaar niet meten met RedAlert maar het is een grote stap in de goede richting.

-Simcity4: Tijd veel gespeeld, té veel gespeeld in korte tijd om precies te zijn, leuk spel niet al te moeilijk maar ik heb een hekel aan te vaak hetzelfde doen :P

-Freelancer: Kende ik tot 3 dagen terug helemaal niet :o Maar nu ik het heb gespeeld vind ik het 'n erg kewl spel, ben nog maar'n rookie maar dit spel is misschien wel de game die ik weer eens ga uitspelen (Laatste spel da'k uitgespeeld had was MoHaa kan je nagaan :/)

-CS 1.6: Nog niet gespeeld, maar sinds dat springen totaal verneukt werd speel'k het toch niet meer, een tijd daarvoor eigenlijk ook al niet maar dat kwam door te veel spelen, na een jaar of wat hetzelfde spel spelen dag in dag uit wordt je er ook wel eens schijtziek van :)

Unreal II: Is voor mij hetzelfde als Unreal, ik vind hem tien keer niks, maar dat is gewoon een kwestie van smaak denk ik. Mooi spel maar het thema etc. spreekt me helemaal niet aan.

SplinterCell: Moet ik nog steeds uitspelen op m'n Xbox :X

Verwijderd

Qylos schreef op 08 March 2003 @ 09:14:
Generals heb ik niet gespeeld maar wat de reacties betreft in het topic die over alle dingen die missen in Generals zie ik dat het niet echt een topper is ofzo.
Ik wil niet lullig doen, maar dan heb je ten eerste lang niet de hele topic gelezen en ten tweede laat je je mening vormen door mensen die je niet eens kent...vind ik niet bepaald een erg logische denkwijze. Ga het eerst spelen en geef dan voor jezelf aan of het een topper is of niet.... maar goed dat is mijn mening...

Verder wil ik zeggen dat tegenwoordig het downloaden van spellen veel mensen tegenhoudt om nog echt hun aandacht te vestigen op een spel...de gemiddelde tijd dat men op een website is is 9 seconden en dat gebrek aan concentratie op een ding werkt ook door in de wereld van de spellen. Men verdiept zich niet meer in een spel en vindt het niet echt leuk omdat ze dat niet doen. (dit concludeer ik uit de algemene tendens van posts in dit forum). Dit blijkt bijvoorbeeld in de Generals topic uit mensen die het spel gedownload hebben en daardoor het boekje met uitleg over de units missen en vervolgens zich een ongeluk zeuren over dat ze in het begin niet weten wat die units doen...

Verwijderd

-Unreal II
Mooi spel, mooie graphics ik vind alleen het verhaal waar het spel over gaat niet echt geweldig, beetje te science fiction.

-Generals
Als je van C&C games houdt dan zal deze zeker niet tegen vallen. Goede goede graphics. Speelt leuk.

-Freelancer
ken ik niet.

-MOO 3
ken ik niet.

-Splinter Cell
Deze heb ik van het weekend gekocht. Ik vind hem echt supergaaf. Super goede graphics. Is goed te spelen, lekker sluipen en stiekem je doel bereiken. Een vijnand van achteren benaderen, hem bij z'n strot pakken en hem met je gun knockout slaan, of dwingen iets te doen (bijvoorbeeld een eye-scan om toegang tot een ruimte te krijgen), het lichaam netjes opruimen nadat je hem knock-out geslagen hebt anders vinden ze het lichaam en gaan ze je zoeken.

ECHT SUPERGAAF. Je hebt er alleen wel een snelle PC voor nodig. dat was bij mij gelukkig geen probleem. :)

-Simcity 4
Ik hou niet meer zo van deze spellen. vroeger vond ik het wel leuk (sim1 en 2) tegenwoordig vind ik het te ver in detail gaan. je moet te veel in de gaten houden, naar mijn idee is het leuke eraf.

-CS 1.6
Leuke multiplayer game. maar dan moet je graphics niet zo belangrijk vinden.

-Battllefield -road to rome
Als je Battefield 1942 een goed spel vind, dan is dit zeker een leuk uitbreiding. een aantal nieuwe voertuigen in het spel + 6 nieuwe games voor "single battle". Gaaf maar ik zou er geen 30 euro voor over hebben, daarom heb ik deze ook dan niet origineel (sorry)
Pagina: 1