Met javascript venster sluiten zonder waarschuwing

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views sinds 30-01-2008

• mrbombastic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02-2025
Ik heb het volgende probleem:
ik heb een startpagina, die automatisch inlogt. De welkom-pagina (na t inloggen) opent in een nieuw venster. Vanuit de startpagina wordt ook een pagina geopend, na 4 sec (dit is noodzakelijk omdat deze pagina pas geopend kan worden als er ingelogd is).

Nu zit ik dus met 3 geopende vensters en dit wil ik terugbrengen naar 2.
Mn startpagina moet dus AUTOMATISCH gesloten worden mbv een setTimeout.
Nu krijg ik zo'n irritante waarschuwing: Weet u zeker dat u dit venster wilt sluiten?
En dit wil ik niet.

Wat ik ook probeer te zoeken, ik vind niets nuttigs, het werkt allemaal niet. Ook begrijp ik niet waarom er zo gezeurd wordt waarom dit niet mag. Is het zo illegaal om een venster automatisch te sluiten? In mijn situatie in ieder geval niet en ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben en me op weg zouden kunnen helpen.

Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

http://www.rgagnon.com/jsdetails/js-0079.html ?

Verder: http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=

* gorgi_19 crossed weer snel naar de andere kant van de schuur.. :+

[ Voor 74% gewijzigd door gorgi_19 op 07-03-2003 22:54 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• killercow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-08 19:18

killercow

eth0

je kunt vensters alleen scriptmatig sluiten zonder melding als je ze ook met een script hebt geopend, gewoon een willekeurige browser closen zit er dus niet in, tenzij je die foutmelding niet heel erg vind. anders wordt het tijd voor een nieuw ontwerp gok ik :P

openkat.nl al gezien?

• mrbombastic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02-2025
killercow schreef op 07 March 2003 @ 22:56:
je kunt vensters alleen scriptmatig sluiten zonder melding als je ze ook met een script hebt geopend, gewoon een willekeurige browser closen zit er dus niet in, tenzij je die foutmelding niet heel erg vind. anders wordt het tijd voor een nieuw ontwerp gok ik :P
Dat is helemaal niet waar.
Waarom werkt dit dan wel?

<html>
<body onload="(opener=this).close()">
</body>
</html>

Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!

Verwijderd

Het kan wel ja, het is ook al zat voorbij gekomen. Ik heb geen zin om nu wéér te herhalen hoe ik erover denk, dat ik het iets voor wannabe webdesigners vind, en hoe het nu moet.

Dat kun je met de search ook wel vinden: kijk maar

[edit]
Je hebt het net gevonden zie ik, typisch om er dan meteen bijdehand mee te gaan doen...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 23:04 ]

Dit topic is gesloten.