google biedt geen uitkomst, en met MusicMatch is het me nog niet gelukt de nummers te rippen, terwijl ik met google wel tegenkwam dat dat mensen lukte... Iemand tips?
Wat voor files zijn het?
Veel spellen (zoals GTA3 en THPS3) gebruiken Bink&Smacker als compressie tool... misschien kan je het daar eens mee proberen?
Veel spellen (zoals GTA3 en THPS3) gebruiken Bink&Smacker als compressie tool... misschien kan je het daar eens mee proberen?
Vraag die mensen die je via Google vond ff om de files dan. Als het GoT-ers zijn heb je ze vandaag nog in huis
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
De websites die ik op google vond zijn allemaal gecachet, dus alle downloads en links waren stuk. Contact opnemen metde makers van die kleine paginaa'tjes heeft dus geen zin vermoed ik. Het zijn niet gewoon normale audio tracks op de CD zoals je wel bij oudere spellen aantreft, maar het wordt gezien als een Data CD door MusicMatch. De grootste files op de CD zijn de levels (drie van tussen de 60/90 MB) een "Data2.cab" van 366 MB. Ik vermoed dat in deze laatste de muziek zit, maar ik kan het niet opnieuwen met WinAce of WinRar. Iemand tips?
ik heb er ook wel eens naar gezocht. Het zijn gewoon allemaal bestaande liedjes en dus geen speciaal gecomponeerde liedjes. Ze zijn dus gewoon op cd's te vinden of zoek eens op "max payne theme" dan vind je genoeg.
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Pagina: 1