Oproep aan alle 510i pptp gebruikers

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-07 14:25
Hoi Hoi mensen

ik ben ik het bezit van een Speedtouch / tomson 510i (ISDN) en wil graag met NAT icm met winroute m`n internet delen. Dit omdat er nogal wat advanced features in de nieuwe winroute zit. Dus met het modem in pptp stand

Maar bij alle laatste winroute versie heb ik het probleem dat het niet lekker werkt.

V 4.2.4 / 4.2.5 / 5.0

Alles lijkt te werken totdat m`n mail server naar buiten wil emailen. Hij begint wel maar stopt halverwegen. Echter wanneer ik m`n 510i als nat router configureer dan werkt het wel.

Nou niet gaan roepen dan moet je NAT configuratie gebruiken want ik wil dat m`n server nat. Of met winroute of met iets anders maar bij voorkeur met winroute. Ik heb inmiddels als contact gezocht met kerio en die zijn me aan het helpen maar met de oplossingen die ze aandragen ben ik gelijk m`n inet verbinding kwijt.

Nu is dus mijn vraag WIE HEEFT Z`N ADSL GEDEELD MET SOFTWARE NAT EN BIJ WIE WERKT HET 100% GOED en HEEFT EEN 510I MODEM.

Zijn er anders mischien mensen die de DHCP SPOOF werkend hebben onder 2000 av server