Toon posts:

club 3d 9700 flashen + 3d mark scores zuigen :(

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik wil mijn v-kaartje (club 3d 9700 non pro) omzetten in een pro versie met de WARP 11 bios + ATI bios flash

probleem is:
hoe kom ik in DOS (niet dos prompt in windows zelf) ?
is het aan te raden om mijn bios te veranderen (lukt dit zonder enige problemen ?)

+ ik heb die kaart net en heb 3d mark 01 en 03 erop losgelaten
: 3d mark 01 se b330: 10567 :'(
: 3d mark 03: 3676 :O

specs:
amd 1400 xp+
asus a7v266 mobo
512 ddr samsung
club 3d 9700 np + zalman 80a - hp koeler

is dit normaal ??? volgens mij niet toch.. hij geeft bij drivers ook 9500/9700 series aan en heb al de nieuwste 3.1 drivers + nieuwe bios + nieuwe 4.45 drivers

Heeft iemand een idee voor dit probleem ? :?

Verwijderd

uh opstart diskette halen voro windows 98 bij bootdisk.com
en dan de flash tool vinden en flashen maar. Wanneer het fout gaat ff pci videokaartje erin prikken en booten en dan goed flashen veel suc6 :D

Verwijderd

Topicstarter
maar ik heb win xp pro sp1 :(

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dit heeft helemaal niets met WOS te maken.
Hoe je in DOS komt voor een BIOS flash is in de FAQ en met google zeker te vinden. (tip: www.bootdisk.com)
Of het aan te raden is om je BIOS te veranderen: je bent zowiezo je garantie kwijt. Of het kan en hoe kun je wel in Videoplanken en Beeldkanonnen vinden (zie * Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! * en FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (01/03/03)).
Die lage 3Dmark scores van je komen door je CPU en waarschijnlijk ook doordat je niet genoeg getweakt hebt ;) (1400+ bestaat btw niet).
Om een hoge 3Dmark score te halen moet je flink wat optimaliseren etc.
De ATI 3.1 drivers schijnen trouwens niet de snelste te zijn voor 3Dmark...

Ik zie nu dat dit ook nog een crosspost is. Ik raad je aan om Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens goed door te lezen.

[ Voor 18% gewijzigd door SH007 op 07-03-2003 21:05 ]

Dit topic is gesloten.