Hallo ik probeer een plaatje van een photo te krijgen, dit gaat redelijk maar ik wil de clear up tool gebruiken, maar deze kan ik niet selecteren!.
Hoe kan dit? moet je iets selecteren ofzo?
Hoe kan dit? moet je iets selecteren ofzo?
[ Voor 7% gewijzigd door Dark Blue op 07-03-2003 21:13 ]
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Misschien, heel misschien, ok waarschijnlijk niet maar misschien bedoel je de healing brush uit PhotoShop 7. Die werkt alleen als je eerst met alt ingehouden een ander punt aankliktDark Blue schreef op 07 March 2003 @ 21:13:
Ja, de clearup tool
nee, laat ik even serieus doen. Wat is de clearup tool? Ik ken Photoshop t/m versie 6, ik heb wel eens van het gummetje gehoord maar nooit van clearup?
Kun je niet je 'achtergrond' openen, je 'foto' daar in een nieuwe layer overheen plakken, en dan in die bovenste layer dus gaan gummen met het gummetje totdat je alleen je persoon in de foto nog over hebt.
Dit is basiskennis Photoshop...
en misschien helpen Google en een paar 'Clearup tool turorials' jou ook wel...
[ Voor 9% gewijzigd door sdomburg op 07-03-2003 21:27 ]
Oh, op die fiets...sdomburg schreef op 07 March 2003 @ 21:17:
[...]
Misschien, heel misschien, ok waarschijnlijk niet maar misschien bedoel je de healing brush uit PhotoShop 7. Die werkt niet als je eerst met als een ander punt aanklikt
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd