Toon posts:

[DirectX 9.0??]Games geven zwart beeld...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal games geven, waarschijnlijk door installatie directX 9.0 zwart beeld, ik hoor gewoon het melodietje, kan ook door het menu heen gaan (Je hoort aan de geluiden wat je doet) alleen het beeld blijft gewoon zwart. BIj één game schakelt mijn beeldscherm zelfs gewoon uit.....

Rara, wat kan dit nou weer zijn...

(kan je DirectX eigenlijk ook de-installeren?)

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 13:40

Rashann

Zoek de hond...

Uh, wat meer info is handig misschien (systeem, windows, etc)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

bij xp zit standaard 8.1 in ik denk niet dat je die kunt deinstalleren je kunt wel 8.1 weer opnieuw installeren

Verwijderd

welk os heb je

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 15:45

Godjira

To infinity and beyond!

DirectX de-installen kan voor zover ik weet niet. DirectX zit namelijk geintegreerd in Windows en ik heb zelf nog nooit DirectX eruit kunnen krijgen en een nieuwe geinstalled.

Probeer eens de nieuwste drivers voor je videokaart te downen. Misschien werken de drivers die je hebt niet goed met DirectX 9.

Profile

Verwijderd

geef es wat meer info mobo videokaart enzo

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP Pro SP1
Geforce IV TI 4200 128MB DDR
AMD Athlon 2200
768 MB DDR

Verwijderd

Topicstarter
Het gave is dat ik nog nooit dit probleem had, totdat ik Splinter Cell installeerde, en daarna deden sommige andere games het niet meer, omdat ik bij Splinter Cell DirectX 9.0 installeerde heb ik het vermoeden dat het daardoor komt...

Verwijderd

heb je alle drivers al geupdate?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 20:57:
heb je alle drivers al geupdate?
Gebruik de nieuwste detonator drivers...

Verwijderd

Topicstarter
Owowowowow, bij die games met een zwart beeld gaat mijn monitor ook een beetje raar fluiten aan de achterkant..... Klinkt totaal niet gezond als ik het eerlijk mag zeggen...

• NLuna
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-06-2023
Ik heb weleens gehad dat ik in Windows ME Direct-X 9.0 installeerde op mijn Catalyst 3.0 driver op mijn Radeon 8500 LE en dat ik na de reboot van het installeren ineens geen beeld meer zag, maar ik hoorde idd wel gewoon de geluiden en ik hoorde zeg maar wat ik deed. Toen installeerde ik een week erna de Catalyst 3.1 drivers en toen was het verholpen 8)7

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

• NLuna
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 21:09:
Owowowowow, bij die games met een zwart beeld gaat mijn monitor ook een beetje raar fluiten aan de achterkant..... Klinkt totaal niet gezond als ik het eerlijk mag zeggen...
Probeer eens een lagere vernieuwingsfrequentie te gebruiken... probeer bijv. eens 60 Hz. Of probeer eens een lagere resolutie zoals 640x480 @ 16 bits. kleuren

Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf

Verwijderd

Topicstarter
Lagere frequentie is geen verschil, lagere resolutie doet monitor uitschakelen bij starten game, dus dan geen zwart scherm met fluit, nee gewoon uit...

restore-point werkt helaas niet, hij weigert hem terug te zetten....

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 21:25 ]

• NLuna
raar :?

Verwijderd

Topicstarter
Best wel ja, en omdat restore point dus geen optie was, heb ik besloten alles maar weer eens opnieuw te installeren, en daar ben ik alweer bijna klaar mee, dus probleem is ook opgelost....
Pagina: 1