[mobiel] kosten mobiel NL naar vast Costa Rica

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• IJzerboot
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-07 09:33
Wat kost het per minuut om met een nederlands mobiel toestel in Nederland te bellen naar Costa Rica in het piekuur?

Staat niet op de tarievenlijst van de website van kpn..

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Google, dan zet je meteen je provider en abbo/prepaid erbij en dan ind je het. Zo kunnen we er niets mee.

• IJzerboot
Geef dan ook meteen aan waar ik op moet zoeken.
Nu krijg ik de wereld satelliet firma's terwijl het een gewoon KPN mobiel abo is

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
IJzerboot schreef op 07 March 2003 @ 20:56:
Geef dan ook meteen aan waar ik op moet zoeken.
Nu krijg ik de wereld satelliet firma's terwijl het een gewoon KPN mobiel abo is
Hoe moet ik dat weten? Ik weet niet eens welk abbo je hebt!

• IJzerboot
Okee, nu begrijp ik je: KPN allround (het gaat om me broer)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Costa Rica is "eigendom" van de Verenigde Staten. Het is geen officiele staat, maar hoort (net als Guam bijvoorbeeld) bij de teritoriale gebieden van de Verenigde Staten.

Bellen naar de Verenigde Staten kost €0,56 per minuut. De normale prijs is €0,26 per minuut en daar komt €0,30 bij als je KPN Flexibel Allround hebt. Echter, omdat Hawaii al een ander tarief heeft sluit ik niet uit dat dit bij Costa Rica ook het geval is.

De kosten voor bellen naar de VS over het vaste net is €0,07 en naar Costa Rica €0,67.... reken dus erop dat de prijs voor bellen naar Costa Rica boven de euro-per-minuut uit zal komen. "Buurland" de Dominicaanse Republiek rekend €1,40 vanaf een Flexibel Allround, dus reken erop dat de prijs om en nabij dat tarief zal gaan liggen.

[ Voor 16% gewijzigd door maartena op 07-03-2003 22:37 ]

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-08 20:06
Neem eens contact op met de KPN, die kunnen je het precies vertellen. Das wat handiger als dat gegok wat we hier doen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.