3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Feyenoord!
Nadelen.
Eigenlijk alleen de korte standby tijd (max 60uur bij standaard batterij)
maar een nokia 6210 is wel alweer een generatie verder
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Maar heb je wel eens gebeld met zo'n T28???
Nee zeker, dan bewijst de antenne toch wel wat waard te zijn voor zijn dikte.
Hij is in iedergeval beter dan die NOKIA's daar ben ik helemaal niet weg van. Behalve die 88 serie.
Verwijderd
Verwijderd
Verder is t een superphone!
Verwijderd
Verwijderd
welke kleine antenneOp zondag 19 november 2000 22:11 schreef Fritsbom het volgende:
Waar kan je die kleinere antenne bestellen?
Kan je niet met een 6210 vergelijken. Kan je beter vergelijken met de 8850.Op zaterdag 18 november 2000 10:39 schreef bombadil het volgende:
hij is mooi.
maar een nokia 6210 is wel alweer een generatie verder
Een T28 koop je volgens mij vooral om de grootte.. Een 6210 is veel te groot (vergeleken met een T28)
Doe mij de T28 maar.
Okay; trage menu's maar daar de My Shortcut menutje kan je toch snel naar je opties..
En de nummertjes uit je hoofd leren..
Ik heb zelf ook de Motorolla V3688 - en die vind ik veel onhandiger..
Vind de T28s mooi; goed bereik en voor Fl 150,- zonder accu kon ik hem niet laten liggen.. 175,- voor accu (De big-one).. totaal 325,- voor een T28 is niet duur vind ik...
Dus is er idd een andere accu voor te koop met een langere stand-by tijd ? zo ja, waar vind ik die ?
Ik wist sowieso wel dat ie goed was (mijn vader heeft em ook) en we hadden die Nokia 6210 (of hoe die ook heet: werd eerder wel genoemd) ook even: maar wat is dat een lelijk lang en groot ding! Nieuwe generatie? Als je dat 3 jaar geleden had gezegt had ik je nog uit gelachen
Maar goed, smaken verschillen. Alleen ik koop een telefoon voor de telefoon en niet voor spelletjes...kan je beter een gameboy kopen...
Ik heb me al kapot gesnaked op verschillende Nokia's, blijft irritant. Doe mij PC/PSX maar.:)
"Alleen ik koop een telefoon voor de telefoon"
precies wat maakt die antenne uit
Verwijderd