Toon posts:

Ik wil mijn case modden bij een pc prive project

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een pc gekocht via een pc prive project en ik wil mijn case modden.
Levert dit problemen op als ze ooit komen controleren van de belasting ofzo.

Het is de eerste keer dat ik mee doe aan een pcprive project en ik weet niet of ze gaan zeiken als ze een comp zien staan die helemaal gemod is.

En kun je die zijwanden van de housing los krijgen. Dan kan ik de originele er later op terug zetten.

tnx

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Volgens mij zit er een zegel op de kast,

als deze wordt verwijderd is je garantie vervallen, dus...

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:23

Creesch

bla bla!

AMD_er schreef op 07 maart 2003 @ 20:36:

not...bij een pc prive project kan je met belastingsvoordeel een pc of onderdelen kopen (elke 3 jaar geloof ik) waar en hoe je dat doet maakt niks uit, als je maar een geldig bonnetje instuurt

(tenminste zo is dat bij mijn pa :P )

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

En jij dacht dat de belastingdienst bij jou aan huis komt controleren? 8)7

Lees de spelregels van de belastingdienst voor wat betreft de mogelijkheden. Als je maar niet boven een bepaald bedrag komt mag je alles doen met je PC dus ook de kast.

Zie ik ook nog een vraag over de zijwanden van de housing (??). Tja, je kunt net zo goed vragen of je een motorkap van een auto kunt openmaken.

Vriendelijk bedoeld advies: kijk eens een poosje rond op beginnersweb

[ Voor 35% gewijzigd door Guardian Angel op 07-03-2003 20:45 ]

ARME AOW’er

Verwijderd

als je gaat modden vervalt de garantie op de pc.
Als je de zegel verbreekt om bijvoorbeeld een netwerkkaart of zo te plaatsen dan is dat natuurlijk geen probleem als je maar niet mobo en zo gaat vervangen.

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:38
AMD_er schreef op 07 March 2003 @ 20:36:

Ik weet niet waar jij je computer koopt maar een zegel ben ik nog niet tegen gekomen. Misschien dat een of ander a-merk dat doet. Tuurlijk mag je je pc modden. Hij blijft toch werkbaar en nog steeds een PC. En de belastingdienst zal echt niet langskomen bij je. Sterker nog als ze geen bewijs hebben mogen ze niet eens binnenkomen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 20:39:
als je gaat modden vervalt de garantie op de pc.
Als je de zegel verbreekt om bijvoorbeeld een netwerkkaart of zo te plaatsen dan is dat natuurlijk geen probleem als je maar niet mobo en zo gaat vervangen.
volgens mij mag je alles vervangen in de pc die je hebt gekocht. ME vader heeft nou 2 keer al een pc gekocht via een pc-prive project en nog nooit is er gecontroleert (veel te veel werk voor ze). Waarom zou je je MOBO nie mogen vervangen? Tenzij er speciale afspraken gelden bij jou pc prive project( wat ik niet verwacht)

De zegel zit als het goed is op je kast aan de achterkant bij een paneel, die scheurd als je de kast open maakt, zo kunnen ze zien of je aan de hardware hebt gezeten

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 20:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
er zit geen zegel in want ik heb er al 256 mb ram bijgepropt en een sb audigy 2 want er zat zo'n onboard geluidskaart ding in

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-02 14:21

Godjira

To infinity and beyond!

AMD_er schreef op 07 March 2003 @ 20:36:

Modden kan geen kwaad, zolang je inderdaad die zegel maar laat zitten en niet beschadigt, want dan heb je wel een probleem ;).

Profile

Verwijderd

CodenameWeeMan schreef op 07 March 2003 @ 20:44:
[...]

Modden kan geen kwaad, zolang je inderdaad die zegel maar laat zitten en niet beschadigt, want dan heb je wel een probleem ;).
Waarom een probleem :? Je garantie vervalt alleen, maar dat is blijkbaar al gebeurd, want hij heeft de kast al open gehad.

Verwijderd

Topicstarter
het gaat om een comp van hercules en er zit 3 jaar pick up en return garantie op als ik nu ga modden en er gaat iets kapot en ik stuur hem terug krijg ik dan nog wel garantie als ze zo'n vliegende schotel zien staan met neon en de hele mikmak

Verwijderd

Topicstarter
jongens er zit geen zegel op ik heb gechecked

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:38
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 20:46:
[...]

Waarom een probleem :? Je garantie vervalt alleen, maar dat is blijkbaar al gebeurd, want hij heeft de kast al open gehad.
Kweenie wat een zegel met garantie te maken heeft, is imho een goede smoes van de A-merk verkoper om er onderuit te komen. Als ze echt iets zelf hebben gesloopt zie je dat wel.

Verwijderd

het gaat om een comp van hercules en er zit 3 jaar pick up en return garantie op als ik nu ga modden en er gaat iets kapot en ik stuur hem terug krijg ik dan nog wel garantie als ze zo'n vliegende schotel zien staan met neon en de hele mikmak
Nee ik denk niet dat je dan nog garantie krijgt, ze zullen vast alleen al smoes zeggen dat je zelf eraan gerotzooid hebt en dat jezelf verantwoordelijk bent.

quote]Eskimootje schreef op 07 March 2003 @ 20:47:
[...]

Kweenie wat een zegel met garantie te maken heeft, is imho een goede smoes van de A-merk verkoper om er onderuit te komen. Als ze echt iets zelf hebben gesloopt zie je dat wel.[/quote]

A-merk verkopers?, bijna alle zaken doen dat zo kunnen ze erodneruit als je zlf aan je pc hebt gesleuteld. Alleen al een reepje geheugen erbij zetten kan fataal zijn.(zelf meegemaakt 3jaar geleden)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 20:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
mmm :( mooi is dat

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

[...]

Een van de redenen waarom ik mijn PC altijd zelf in elkaar schroef en zelf samen stel. Vaak ook nog goedkoper dan een PC Prive project en precies zoals IK heb hebben wil. Plus garantie op elke onderdeel in je PC en niet over je gehele PC. Dat scheelt een stuk :)

Profile

Verwijderd

Topicstarter
klopt maar ik was duurder uit zoals ik hem wilde hebben als dat ik hem kompleet kocht

Verwijderd

CodenameWeeMan schreef op 07 maart 2003 @ 20:51:
[...]

Een van de redenen waarom ik mijn PC altijd zelf in elkaar schroef en zelf samen stel. Vaak ook nog goedkoper dan een PC Prive project en precies zoals IK heb hebben wil. Plus garantie op elke onderdeel in je PC en niet over je gehele PC. Dat scheelt een stuk :)
Bij een pc prive project mag je soms zelf ook je eigen pc samenstellen, ligt aan de voorwaarde van je werkgever. Ik heb nu een paar maanden geleden ook allerlei losse onderdelen bestelt en als pc prive opject opgevoerd bij mijn werkgever(weet niet of dat altijd mag). Dit werd op 1bon gezet.

• Godjira

Godjira

To infinity and beyond!

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 20:55:
[...]

Bij een pc prive opject mag je soms zelf ook je eigen pc samenstellen, ligt aan de voorwaarde van je werkgever. Ik heb nu een paar maanden geleden ook allerlei losse onderdelen bestelt en als pc prive opject opgevoerd bij mijn werkgever(weet niet of dat altijd mag). Dit werd op 1bon gezet.
Beter, dat heb ik nog nooit meegemaakt bij een PC Prive project. Maar ik denk alsnog dat je goedkoper uit bent wanneer je je PC zelf in elkaar zet.

Profile

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Dit weten ze bij het bedrijf waar je werkt of het bedrijf dat de PC's geleverd heeft vast wel te beantwoorden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.