Toon posts:

Thermaltake A1640 verkrijgbaar in Nld?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb toch een case-fan nodig, dus ik dacht, laat ik een mooie uitzoeken.
Ik kwam op de site van Thermaltake een mooie tegen met ledjes erin:
Afbeeldingslocatie: http://www.thermaltake.com/images/products/dcfan/blueeye/LEDafter.jpg.

Erg leuk, maar bijna nergens te krijgen. Ik vond 'm bij Einsteyn maar die vragen zowat net zoveel verzendkosten als dat het ding kost.
Weet iemand zaken (liefs in Zuid-holland of Utrecht) die dat soort onderdelen verkopen? Het mag ook een ander merk zijn, als het maar een beetje fatsoenlijke casefan is.

Bij voorbaat dank!

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 16:12

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Zijn er genoeg kijk eens in de pricewatch :)

Turn it off and on again.

Verwijderd

laupro.nl/ia

inkoopacties staan ze vaak ook in.
In die van frozencpu ook en die loopt nog!

Verwijderd

Topicstarter
SmokeyTheBandit: slechts eentje, bij Einsteyn
enigma, dankjewel! Ik denk dat ik me maar eens ga aanmelden. Zitten een paar fraaie met blauwe ledjes bij :)

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-11-2025
Die dingens zien er altijd mooi uit, maar zoiets maakt takke herrie op 12V... Zo'n ding komt in mijn pc enkel als papst of enermax zo'n dingens doen (ik zie papst dit niet echt doen, maar ja).

Verwijderd

op de site van alternate staan ze ook meen ik

Verwijderd

Topicstarter
jvvv schreef op 07 March 2003 @ 21:25:
Die dingens zien er altijd mooi uit, maar zoiets maakt takke herrie op 12V... Zo'n ding komt in mijn pc enkel als papst of enermax zo'n dingens doen (ik zie papst dit niet echt doen, maar ja).
Is dat zo? Maken ze herrie? Want ik heb ooit in een vlaag van verstandsverbijstering een Thermaltake Volcano 7 gekocht, die bij koel weer wel stil is maar als het warm wordt gaat dat ding blazen als een orkaan. Dus ik dacht, met een casefannetje houd ik het geheel misschien wat koeler.
Als ik jouw verhaal begrijp gaat het geheel dus alleen maar meer lawaai maken?

• Carnivorous1
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-01-2025
Je moet op zoek naar die coolermaster LED fans, die liggen geloof ik ook bij Alternate

Edit: Sorry vergat erbij te vermelden dat ze nogal stil zijn, ze draaien 2500 rondjes in de minuut (zie dat Erben Wennemars nog maar eens doen)

[ Voor 47% gewijzigd door Carnivorous1 op 07-03-2003 22:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik zag ze net liggen. Die lijken redelijk stil met 25dBA. Hmm, Alternate, niet zo'n beste zaak. Nou, ik kijk gewoon even verder en anders weet ik in ieder geval waar ze te krijgen zijn. Wederom dank!
Ha, zie net edit. Ja ze zijn zeker stil.
Wennemars? LOL!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-10-2025
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 22:40:
[...]

Is dat zo? Maken ze herrie? Want ik heb ooit in een vlaag van verstandsverbijstering een Thermaltake Volcano 7 gekocht, die bij koel weer wel stil is maar als het warm wordt gaat dat ding blazen als een orkaan. Dus ik dacht, met een casefannetje houd ik het geheel misschien wat koeler.
Als ik jouw verhaal begrijp gaat het geheel dus alleen maar meer lawaai maken?
koop dan gewoon van die enermax fans!
kan je zelf regelen, en zijn super stil...
heb er nu 2 in mijn voeding,
en ga er nog 2 kopen voor case fan...

• Carnivorous1
Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 22:47:
Ja, ik zag ze net liggen. Die lijken redelijk stil met 25dBA. Hmm, Alternate, niet zo'n beste zaak. Nou, ik kijk gewoon even verder en anders weet ik in ieder geval waar ze te krijgen zijn. Wederom dank!
Ha, zie net edit. Ja ze zijn zeker stil.
Wennemars? LOL!
Nou ja, niet zo'n slechte zaak.... ik heb er gewerkt, en ik ken de mensen die dat nog steeds doen erg goed, en ik weet dus dat het helemaal zo slecht niet is als de algemene mening over Alternate hier op GoT en T.net. En zeker voor een paar fannetjes... kom op zeg, desnoods bel je eerst even of ze op voorraad zijn voor je langsgaat, en alles komt goed.

Verwijderd

Topicstarter
Carnivorous1 schreef op 07 March 2003 @ 23:02:
Nou ja, niet zo'n slechte zaak.... ik heb er gewerkt, en ik ken de mensen die dat nog steeds doen erg goed, en ik weet dus dat het helemaal zo slecht niet is als de algemene mening over Alternate hier op GoT en T.net. En zeker voor een paar fannetjes... kom op zeg, desnoods bel je eerst even of ze op voorraad zijn voor je langsgaat, en alles komt goed.
Ja ik heb er inderdaad hele matige ervaringen mee. Dat kwam deels omdat ik ooit 3 uur heb staan wachten op een cd-brander en vervolgens met brander maar zonder scsi-controller en software naar huis ging, want die waren niet op voorraad. Daar had ik vantevoren over gebeld, maar die informatie bleek niet erg volledig. Daarnaast werd ik altijd moedeloos van de ex-btw prijzen in hun advertenties (schijnt inmiddels anders te zijn nu). :{
Wil er in principe wel langs (is een kwartiertje bij mij vandaan), maar ik heb geen zin om weer de halve zaterdag in die winkel door te brengen ;)
Misschien moet ik ze maar weer eens een kans geven..... :)
Dank voor de info in ieder geval!

• Carnivorous1
Tja de zaterdag is inderdaad een beproeving... en niet alleen voor de klanten maar ook voor het personeel... ik stond daar in de winkel.... als verkoper, en meestal werkte ik de zaterdagen ook.... dus ja... ik was er zo 1 die niks weet en alles verkeerd zegt.... nou... IK DENK HET NIET, het risico lopend offtopic te gaan, als je een paar willekeurige winkels pakt in Nederland en die met Alternate vergelijkt , dan denk ik dat de tech. kennis van Alternaters en de klantgerichtheid over het algemeen toch echt op een hoger dan gemiddeld niveau ligt..... zo dat moest ik ff kwijt, ook al ben ik daar op minder fijne wijze vertrokken, ik wilde wel blijven, maar dat vonden zij geen goed idee....

Verwijderd

Topicstarter
Carnivorous1 schreef op 07 March 2003 @ 23:18:[..] ik was er zo 1 die niks weet en alles verkeerd zegt.... nou... IK DENK HET NIET[..]
Umm ja, vervelend dat ik net zo iemand aan de balie heb gehad die dus inderdaad niks wist. Die is namelijk wel het 'gezicht' van de winkel voor mij. Maar laat ik er niet op door gaan, het was niet mijn intentie om hier Alternate of (ex)medewerkers van Alternate te gaan flamen.
Sneu dat je weg moest. Ingeruild voor een goedkopere kracht of zo?

• Carnivorous1
Daar doe ik verder geen uitspraak over helaas... Ik weet alleen wel dat het absoluut niks met mijn prestaties te maken had, het ging om moeilijkheden met contractverlenging...

edit: Misschien heb je mijn "vervanger" wel gesproken hehe

[ Voor 16% gewijzigd door Carnivorous1 op 08-03-2003 01:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nou, Carnivorous1, ik ben bij Alternate langsgeweest en gelukkig heb ik deze keer een positieve ervaring. Het is gewoon een Coolermastertje met blauwe ledjes geworden, voor slechts 9.95€ :)
Pagina: 1