Prijzen ?

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

• Ynst2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 21:48
He allemaal,

aangezien er afgelopen week bij ons is ingebroken en ze een stel apparaten meegenomen hebben, willen we dit via de verzekering terug krijgen.
Het enige "probleem" is, dat we opmoeten geven, hoe hoeveel het product NU nog waard is. Ik heb al meerdere malen op google gezocht maar daar vind je alleen maar producten die worden aangeboden op veilingen.
Ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen. Het gaat om het volgende product:

- Samsung Camera AF-ZOOM 1050
-

P.s. ik heb geen flauw idee of dit topic in deze categorie thuishoort, maar dit leek mij de beste plaats.

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Gewoon een idee.. Kun je niet contact opnemen met Samsung en vragen wat de dagwaarde van zo'n camera is?
Kun je meteen tegen de verzekeraar zeggen dat je bij Samsung zelf hebt geinformeerd voor de prijs.

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

Verwijderd

Dit topic hoort eerder in gadget talk!
OH --> GT

tja wat zal dit ding nog opleveren, hoe oud was/is hij/zij :?
Stuff schreef op 07 March 2003 @ 20:22:
Gewoon een idee.. Kun je niet contact opnemen met Samsung en vragen wat de dagwaarde van zo'n camera is?
Kun je meteen tegen de verzekeraar zeggen dat je bij Samsung zelf hebt geinformeerd voor de prijs.
Daar hebben ze geen antwoord op ben ik bang!

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 20:24 ]

Verwijderd

prijzen kun je vinden onder:
www.tweakers.net/pricewatch

succes :*)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Kijk eens in de Pricewatch, daar zal die cam vast ook wel staan qua prijzen enzo :)

Haal er dan gewoon wat euro's vanaf :)

/aii

[ Voor 6% gewijzigd door GGS_VR6 op 07-03-2003 20:25 . Reden: 1 tel te laat ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

GGS_VR6 schreef op 07 March 2003 @ 20:25:
Kijk eens in de Pricewatch, daar zal die cam vast ook wel staan qua prijzen enzo :)

Haal er dan gewoon wat euro's vanaf :)
hahaha.. was je mooi te laat :9 ;)

(geintjuh)

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 20:25:
[...]

hahaha.. was je mooi te laat :9 ;)

(geintjuh)
Ik heb me bericht lekker aangepast :P

[ Voor 11% gewijzigd door GGS_VR6 op 07-03-2003 20:26 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Lekker duidelijk topic wel :)
Verder zie ik nog een streepje staan, maar daar staat nix achter :?
Jah, inderdaad: Samsung bellen is een goed idee. Ook kun je bijvoorbeeld naar een of andere winkel gaan waar ze camera's verkopen, en ernaar vragen. Misschien hebben ze die daar wel liggen.

Verwijderd

Daar staat hij dus niet in, had je zelf ook even controleren voordat je met de pricewatch gaat smijten :*)

• BraveWorld
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
De verzekeraars zelf hebben uitgebreide prijslijsten van apparatuur. Alleen gaan ze wel uit van de allergoedkoopste prijzen in NL.

Dit is geen signature...

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

BraveWorld schreef op 07 March 2003 @ 20:30:
De verzekeraars zelf hebben uitgebreide prijslijsten van apparatuur. Alleen gaan ze wel uit van de allergoedkoopste prijzen in NL.
Gebruiken ze ook pricewatch? :+

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 09:00

Scighera

swim-bike-run

www.triathlete.nl

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:21

Nakebod

Nope.

Op zich (Als site zou werken? hier iig niet, page not found)
Het is een Duitse site, duitsland is vaak iets goedkoper, soms veel goedkoper, dus je mag wel rond die prijs zitten, maar denk zelf dat je er minimaal 5 euro bovenop mag/kan doen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

site werkt gewoon hoor! :)

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:35

LopeZ

Too much is never enough

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.