[specs page] foute keuze niet te verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03 16:44

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Jaja, ik heb mijn specs pagina eens aangepast omdat mijn compu ge'upgrade werd. Nu heb ik dus al mijn onderdelen even met product id opgezocht, maar er is iets misgegaan.

Ik zocht voor een case op 'Blue Line' en vond toen alleen Advance Line, dus ik klik die aan met de gedachte dat ik ook wel terug zal kunnen als het hem niet is. Het bleek mijn merk niet te zijn, dus ik wil veranderen...
Eerste melding: 'je mag de naam van het product niet wijzigen als er een ID is ingevuld'
Tweede melding: 'je mag het ID van het product niet wijzigen'.

Als je beide afzonderlijk niet mag verwijderen, hoe kun je dan ooit weer van die verkeerde keuze afkomen 87) want ook al zou ik door iets anders te zoeken weer een andere case kiezen, mijn Blue Line stond er niet bij dus er zal altijd iets verkeerds staan! :P
Ik heb nu maar in de regel eronder een correctie neergezet, maar hier moet toch een oplossing voor zijn?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Het aantal in 0 veranderen :?.

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Gaat hij dan weg? Even testen. Maar het lijkt me een stomme methode... er moet toch een removal knopje geplaatst kunnen worden wat tegelijkertijd naam en id veld leegmaakt?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bij mij gaat de item gewoon weg als ik het aantal in 0 verander. Maar een delete-knopje zou inderdaad handig zijn ja :).

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Idd hier ook...

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je had gewoon de uitleg op de pagina kunnen lezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.