Plextor PX-504A wil niet op 4x bakken

Pagina: 1
Acties:

• D3LTA
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-03 19:00
Nu heb ik hier een Plextor Px-504a Dvd+r(w) brander

alleen hij wil niet op 4x een dvd bakken.... 8)7
zou het aan de Platinum 4.7gb DVD-R's kunnen liggen ?
Zowel in Nero 5.5.10.15a wil het niet, als in Stomp Record Max 4.5

Verwijderd

4x konde enkel me dvd+r bakke dacht ik, ben wel ni 100% zeker

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 18:48
Je moet wel 4x media hebben. Volgens mij zijn er nog geen 4x Platinum DVD's.

Verwijderd

Helaas geen antwoord op je vraag, maar hoe kom je aan die brander? Tot nu toe heb ik nog geen winkel kunnen vinden, die 'm op voorraad heeft.

Verwijderd

Er is een winkel uit de pricewatch die m op voorraad had. Zelf krijg ik er dinsdag een dan komen ze weer.

• D3LTA
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 21:18:
Helaas geen antwoord op je vraag, maar hoe kom je aan die brander? Tot nu toe heb ik nog geen winkel kunnen vinden, die 'm op voorraad heeft.
Verkoophal Computers..... waar ik zelf werkt.... heb hem een 4 dagen nu
www.verkoophal.nl

maar goed hij wil inderdaad nog niet op 4x :'( heb wel dvd+r's van platinum waar Multispeed opstaat, plextools geinstalleerd.... maak ook geen verschil.. in nero zegt ie ook heel leuk dat 2.4x max schrijfsnelheid is....

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/jw.hoekman/px-504a.jpg

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-03 18:48
D3LTA schreef op 08 March 2003 @ 12:57:
[...]

www.verkoophal.nl

maar goed hij wil inderdaad nog niet op 4x :'( heb wel dvd+r's van platinum waar Multispeed opstaat, plextools geinstalleerd.... maak ook geen verschil.. in nero zegt ie ook heel leuk dat 2.4x max schrijfsnelheid is....

[afbeelding]
Check even www.opus.nl, daar zie je dat de enige 4x media van verbatim zijn. Er zijn nog nauwelijks 4x dvd+r's.

• D3LTA
wrom geeft nero dan aan bij brander specs, max 2.4x ????? dus niet in burn venster maar in nero zelf ?

• pc_wracker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-03 19:30
D3LTA schreef op 08 maart 2003 @ 20:35:
wrom geeft nero dan aan bij brander specs, max 2.4x ????? dus niet in burn venster maar in nero zelf ?
Dat bij een normale brander ook. Mijn brander kan 48 x maar als ik er een cd in stop die maar 40 x kan geeft tie als max 40x aan

Verwijderd

www.verkoophal.nl
This is the placeholder for domain verkoophal.nl. If you see this page after uploading site content you probably have not replaced the index.html file.

This page has been automatically generated by Slash Server Administrator.

8)7

Verwijderd

Ik ben al een tijdje op zoek naar die brander, maar tot dusverre geen geluk. Het liefst heb ik een winkel in de buurt van Rotterdam, maar als het niet anders kan wil ik 'm ook wel op laten sturen. Iemand suggesties?
Pagina: 1