Toon posts:

Tom Clancy's Splinter Cell video probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
General protection fault!

History: FD3DTexture::Cache <- UD3DRenderDevice::CacheTexture <- UD3DRenderDevice::PrimeResources <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine

foutmelding ???????

iets met me Direct 3D gebeuren ??

videokaart= WinFast GeForce 2MX 32MB

Verwijderd

he ik krijg die melding ook ja, maar als ik met mijn desktop ga kloten (dus bv op 32 bits kleuren knal) dan krijg ik een andere melding, maar hij start nog steeds niet op

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:49

lordsnow

I know nothing

Dat had ik ook.. zowel met Splinter Cell als met Unreal2. Probleem was verholpen toen ik nieuwe Detonators en nieuwe DirectX installeerde.

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-01 01:07
als je 23.11 of lager hebt even upgraden naar 29.42
dat lostte bij mij het probleem op :)

Verwijderd

Gebruik de search eens, ik heb er zelf al een topic over geopend, en een ander toevalig ook..

De oplossing is om de detonator 42.01 drivers te installeren, tenminste, dat was bij mij de oplossing...

(dat is de beste driver voor een 2mx)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
De beste drivers voor de Geforce 2 MX zijn de 29.xx drivers, de 4x.xx zijn geoptimaliseerd voor de Geforce 4. Het is natuurlijk nooit 100% zeker te zeggen dat die het beste werken, maar ze zijn er wel voor geoptimaliseerd :)

The devil is in the details.

Verwijderd

ja het werkt! ik heb geupgrade naar 29.42 en het spel werkt. Maar nu heb ik wel het gezeik dat mijn refreshrate patch niet meer werkt (hij herkent me videokaart nu niet meer) is er een andere refreshratefix voor win2k

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:01
Volgens mij werken de meeste refresh fixes ook in Windows 2000. Zelf heb ik NVRefreshTool, andere programma's die je kan uitproberen zijn Refreshrate Fix, Refreshfix, etcetera :P
Gewoon zoeken op 'Nvidia + refresh' geeft al meer dan genoeg resultaten :)

The devil is in the details.

Verwijderd

MaRc0 schreef op 08 March 2003 @ 10:58:
De beste drivers voor de Geforce 2 MX zijn de 29.xx drivers, de 4x.xx zijn geoptimaliseerd voor de Geforce 4. Het is natuurlijk nooit 100% zeker te zeggen dat die het beste werken, maar ze zijn er wel voor geoptimaliseerd :)
Ow naja, dat zou zo maar kunnen, zaak is iig dat sqc nu ewl werkt en eerst niet, dus ja, ik laat em dr wel op totdat ik em heb uitgespeeld :+.

Verwijderd

Topicstarter
SonyEricsson schreef op 07 March 2003 @ 20:48:
als je 23.11 of lager hebt even upgraden naar 29.42
dat lostte bij mij het probleem op :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Top nieuwe driver geinstalleerd en hij doet het MAAR!!!! nu is het volgende probleem dat als ik het spel start en klaar ben om te beginnen reageren de toetsen van me toetsenbord niet :( me besturingssyteem is Win 2K + SP3 - DirectX 9.

HELP !!!!! :'(

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Ik denk dat je hier het antwoord op je vraag kan vinden.

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Topicstarter
Helemaal perfect hij draait als een tiet

bedankt allemaal

Henk
Pagina: 1