support cd Asus a7v333

Pagina: 1
Acties:

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoi,

Ik heb vandaag van 'de grootste webwinkel uit het Oosten' een gerepareerde pc gehad, met daarin een ander moederbord dan ik had tot voorheen. t Is nu zoals afgesproken een Asus a7v333 geworden, alleen zijn ze vergeten(?) om de support cd erbij te doen.
Gevolg: kan geen onboard LAN/Audio installeren. Nu is er evt voor die audio wel wat te vinden op Internet, maar voor die LAN-drivers echt niet.
Is er iemand die deze drivers (of de hele cd) heeft en deze even voor mij online wil zetten? (evt heb ik wel een ftp account ergens).

Alvast bedankt voor jullie medewerking :)

Ik neem niet aan dat dit geen warez-request oid is, om mogelijke incidenten maar voor te zijn. Immers, aan zo'n cd-tje alleen heb je niks.

[ Voor 3% gewijzigd door MadMurdock op 07-03-2003 19:47 . Reden: blijkbaar lezen mensen er toch nog overheen ]

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 14:15

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Zijn die drivers niet gewoon van de ASUS site af te plukken en is het niet mogelijk om die winkel ff te bellen en alsnog om de CD te vragen..
Kheb wel 'n cd, maar helaas geen webspace om 'm op te knallen...

[ Voor 53% gewijzigd door Calitomnication op 07-03-2003 19:44 ]

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

• MadMurdock
  • Niet online
Calitomnication schreef op 07 maart 2003 @ 19:40:
Zijn die drivers niet gewoon van de ASUS site af te plukken en is het niet mogelijk om die winkel ff te bellen en alsnog om de CD te vragen..
Zoals hierboven al staat :( zijn die dingen niet te downloaden. En geloof me, ben d'r nu 2 uur mee bezig. Ze zijn er *echt* niet.

En kan ze wel bellen, maar dan heb ik die cd op z'n vroegst nog pas maandag bij de post. Zolang wilde ik eigenlijk niet wachten met name omdat het een bedrijfspc is, die maandag gewoon weer moet draaien.

• DarkSide
  • Laatst online: 17-08 21:25

DarkSide

theres no place like ::1

Je moet idd gewoon de drivers van de asus site af kunnen halen.
Zeker omdat de drivers op zo'n cdtje nooit de laatste zijn.
Op de site staan de laatste versies van drivers.
Verder zou de winkel de cd ook moeten opsturen als je echt perse een cd wilt hebben.
Maar ik zou gewoon bij de asus site kijken.

Hmm ik kan ze idd ook zo snel niet vinden.....

[ Voor 9% gewijzigd door DarkSide op 07-03-2003 19:52 ]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

heb je al de andere asus sites geprobeerd?
(taiwan, duitsland enz enz, soms heeft de een wel een bepaalde driver en de ander niet)

• MadMurdock
  • Niet online
pokeran schreef op 07 maart 2003 @ 19:50:
heb je al de andere asus sites geprobeerd?
(taiwan, duitsland enz enz, soms heeft de een wel een bepaalde driver en de ander niet)
ja,zowel via asus als via google

• DarkSide
  • Laatst online: 17-08 21:25

DarkSide

theres no place like ::1

Nog even weet je zeker dat je een A7V333 hebt? En geen A7V333-X :?
Want de 333 heeft volgens mij (en de asus site) geen onboard lan.
En de 333-X wel.
En daar zijn gewoon ook drivers voor te downen bij asus.

http://www.asus.com.tw/su...m.aspx?ModelName=A7V333-X

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Het probleem is opgelost door onze goede bekende DPC-grazer Philippi14 in succesvol coöperation with ondergetekende.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Pagina: 1