Klein webcam scherm in messenger

Pagina: 1
Acties:
  • 363 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07-2025
als ik mijn webcam start in messenger.. is het beeld verkleint en rechts onderin geplaats... als ik met iemand anders een videochat heb, zie ik diegene wel fullscreen, maar hij ziet mij niet full screen, degene ziet mij (net als dat ik mijzelf zie) rechts onderin in het klein.. ik kan dit nergens aanpassen. iemand hulp ? de search levert ook niet veel op (of ik gebruik verkeerde trefwoorden)

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-03 15:44
Volgens mij gebruik je dan Netmeeting? Want in Messenger zelf is het schermpje sowieso heel erg klein en dat is ook niet in te stellen volgens mij. Misschien is de resolutie van je webcam niet zo hoog dat fullscreen mogelijk is.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Verwijderd

bones schreef op 07 March 2003 @ 19:29:
als ik mijn webcam start in messenger.. is het beeld verkleint en rechts onderin geplaats... als ik met iemand anders een videochat heb, zie ik diegene wel fullscreen, maar hij ziet mij niet full screen, degene ziet mij (net als dat ik mijzelf zie) rechts onderin in het klein.. ik kan dit nergens aanpassen. iemand hulp ? de search levert ook niet veel op (of ik gebruik verkeerde trefwoorden)
misschien staan de instellingen van je webcam dat het beeld erg klein moet zijn. Wat voor webcam heb je?merk/type.

• bones
sorry, ik heb een logitech quickcam zoom... vreemde is dat als ik mijn webcam op mijn andere pc aansluit, ik wel in fullscreen kan chatten.(met fullscreen bedoel ik dat venster in messenger, helemaal vol)

beide pc's hebben XP en dezelfde versie van messenger...

PS, als ik in andere programmatjes de webcam gebruik dan toont ie het beeld wel volledig.

[ Voor 17% gewijzigd door bones op 07-03-2003 20:23 ]

Verwijderd

bones schreef op 07 March 2003 @ 20:16:
sorry, ik heb een logitech quickcam zoom... vreemde is dat als ik mijn webcam op mijn andere pc aansluit, ik wel in fullscreen kan chatten.(met fullscreen bedoel ik dat venster in messenger, helemaal vol)

beide pc's hebben XP en dezelfde versie van messenger...

PS, als ik in andere programmatjes de webcam gebruik dan toont ie het beeld wel volledig.
dan lijkt het me vrij duidelijk dat het aan de softwae ligt op die pc, het beste lijkt het me dat je msn opnieuw kan installeren(misschien heeft dat zin :? ) en anders het met andere progjes doen zoals Netmeeting.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 20:39 ]

• bones
netmeeting net geprobeerd, maar daar krijg ik alleen mij eigen beeld te zien.. beeld van de ander zie ik niet.. bij diegene precies hetzelfde.. wat een gedoe, kent iemand anders een simpel videochat programmatje ?

Verwijderd

bones schreef op 07 March 2003 @ 20:51:
netmeeting net geprobeerd, maar daar krijg ik alleen mij eigen beeld te zien.. beeld van de ander zie ik niet.. bij diegene precies hetzelfde.. wat een gedoe, kent iemand anders een simpel videochat programmatje ?
Dit heb ik ook vaak met netmeeting dat ik de adner niet zie, dan bel ik diegene eerst op zijn IP adres dan krijg ik dus geen beeld, en dan bel ik nog een keer opneiuw dan werkt het vaak wel. Misschien om uit te proberen.

Ken verder geen programmaatje

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 20:53 ]

• Swoosh
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-03 17:57
bones schreef op 07 March 2003 @ 20:51:
kent iemand anders een simpel videochat programmatje ?
Je kan eyeball chat proberen. Werkt bij mij wel goed.

http://www.eyeballchat.com

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-03 15:44
Oelie, je hoeft niet alles te quoten hoor :) Leest een beetje vervelend.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Pagina: 1