En even in BIOS aangeven dat hij moet booten vanaf CDromMoi2002 schreef op 07 March 2003 @ 19:12:
computer opstarten met win xp schijf
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
omg .....Verwijderd schreef op 07 maart 2003 @ 19:11:
Weet iemand hoe je dat moet doen? Ben in het bezit van 1 harde schijf
maar goed
win95/98* SonyEricsson van bootflop (98)
a:/format c:
press y bla bla bla
win2k / winxp
booten van cdrom
kiezen voor formateren (ntfs of fat 32) snel
tadaa
Als je fat32 hebt kun je gewoon een opstartdiskette gebruiken en dan formatteren.
Als je NTFS hebt moet je speciale opstartdisks maken, die je bij Microsoft kan downloaden.
als je btfs hebt kan je ook gewoon met winxp bootenSixFrags schreef op 07 maart 2003 @ 19:15:
Maar misschien wil ie wel van XP af?Dan kan je het volgende doen:
Als je fat32 hebt kun je gewoon een opstartdiskette gebruiken en dan formatteren.
Als je NTFS hebt moet je speciale opstartdisks maken, die je bij Microsoft kan downloaden.
dan kiezen voor formateren met fat32 filesystem
als tie klaar is gewoon je pc resetten
Maar niet iedereen heeft een bootable cd van Windows XP hèSonyEricsson schreef op 07 March 2003 @ 19:16:
[...]
als je btfs hebt kan je ook gewoon met winxp booten
dan kiezen voor formateren met fat32 filesystem
als tie klaar is gewoon je pc resetten
En ook niet alle computers kunnen een bootable cd aan.......
Ik durf rustig te stellen dat elke pc die aan de minimum spec's van XP voldoet ook bootable cd's aankan. (mijn sx-50Mhz kon dat al).SixFrags schreef op 07 March 2003 @ 19:19:
[...]
Maar niet iedereen heeft een bootable cd van Windows XP hè
En ook niet alle computers kunnen een bootable cd aan.......
irritant he? dat automagisch irc-gedoeSonyEricsson schreef op 07 March 2003 @ 19:15:win95/98* SonyEricsson van bootflop (98)
die moet je dan maken, of bootfloppies downloaden (zie faq voor adres).SixFrags schreef op 07 March 2003 @ 19:19:
[...]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Oké, dat is waar.......KillerAce_NL schreef op 07 March 2003 @ 19:20:
[...]
Ik durf rustig te stellen dat elke pc die aan de minimum spec's van XP voldoet ook bootable cd's aankan. (mijn sx-50Mhz kon dat al).
blijven we alleen nog met dat eerste probleem
edit: Ook dat is nu opgelost, zie post hiervoor
[ Voor 10% gewijzigd door King op 07-03-2003 19:25 ]
Die opstart diskettes kan je ook halen bij bootdisk.comSixFrags schreef op 07 March 2003 @ 19:15:
Maar misschien wil ie wel van XP af?Dan kan je het volgende doen:
Hey intered14, als je de search van GoT had gebruikt had je dit topic niet eens hoeven te openen.
Ik zie dat je nieuw bent, welkom maar gebruik altijd eerst even de search van GoT.. Er zijn tig veel topics hier en je zult jouw onderwerp vast wel terugvinden in een van deze topics.
[ Voor 17% gewijzigd door danslo op 07-03-2003 19:39 ]
http://www.nu2.nu/bootcd/#wxpSixFrags schreef op 07 March 2003 @ 19:19:
[...]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
De vraag die je nu hier stelt is erg simpel. Als dit al iets moeilijks voor jou is kun je maar beter naar www.beginnersweb.nl gaan.
Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) maar eens door.
Dit topic is gesloten.
![]()