compaq evo n1050v geen driver

Pagina: 1
Acties:

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09

TF

bla bla

Topicstarter
nu ben ik het zat!
Ik heb hier een gloednieuwe Compaq Evo N1050V en die word standaard geleverd met WinXP maar ik wil er win2000 opgooien maar kan nergens een driver vinden voor de videokaart

het blijkt aan ati redeon te wezen maar geen enkele wil werken

heeft iemand misschien een oplossing

[ Voor 1% gewijzigd door TF op 07-03-2003 19:10 . Reden: typo ]

Verwijderd

Misschien ff met Aida32 kijken wat voor Ati radeon? En welke drivers heb je geprobeert?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het lijkt mij dat de gewone Catalyst drivers daarop wel zillen werken, maar probeer zoals hierboven staat idd eerst uit te zoeken welke kaart er precies inzit :)

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 March 2003 @ 19:28:
Misschien ff met Aida32 kijken wat voor Ati radeon? En welke drivers heb je geprobeert?
met aida geeft hij aan dat het een ATI RD200M is. Maar als ik de juiste drivers daarvoor download en probeer krijg ik de volgende melding vanuit het install programma:

"kan geen inf videodrivers vinden"

als ik de drivers handmatig probeer toe te voegen zie ik geen geschikte devices staat.

mooi klote dus

Verwijderd

Je moet wel win 2k/XP drivers gebruiken... Bij 98 drivers herkent hij gewoon nix

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2003 15:46 ]

• TF

TF

bla bla

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 maart 2003 @ 15:45:
Je moet wel win 2k/XP drivers gebruiken... Bij 98 drivers herkent hij gewoon nix
ja dat snap ik. heb ik ook gedaan

Verwijderd

TF schreef op 08 maart 2003 @ 16:23:
[...]

ja dat snap ik. heb ik ook gedaan
Is het inmiddels gelukt .... ik wil n.l. ook windows 2000 op dat ding gooien !

• MortalPiso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-08 10:25
Hmm, als het goed is staat er op de harde schijf een mapje Compaq. Daar staan alle drivers in voor je hardware, dus als je die even op een cd fikt. Als je dan Windows 2000 hebt geinstalleerd kun je die drivers dus gebruiken die op de cd staan. Meestal staan er drivers in voor alle meuk zoals geluidskaart, videokaart, nic, chipset enz.

Het kan zijn dat die xp drivers niet willen werken van de videokaart, maar die moet je dan even bij compaq vandaan halen die specifiek voor Windows 2000 zijn.

[ Voor 36% gewijzigd door MortalPiso op 04-04-2003 10:30 . Reden: edit ]

Pagina: 1