Toon posts:

Probleem met Plextor 16/10/40A

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 problemen met mijn Plextor 16/10/40A

-Ik kan geen firmware updates meer doen... Niet in Windows, niet in DOS... Ik krijg altijd een error dat het mislukt is
-Ik kan niet overburnen met mijn writer... En ik denk dat het nochtans wel moet lukken? Met mijn vorige Plextor (8/4/32) lukte dit wel...

Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ik moet de VIA Bus Master PCI IDE Utility installeren, omdat anders mijn writer maar werkt op op PIO-mode.
Nu draait hij op MultiWord DMA Mode 2
Mijn DVD-Rom draait op UltraDMA Mode 2 (ATA 33)

Mijn Pc-configuratie ziet er zo uit:
ASUS K7V mobo
Athlon 750
512 MB SDRam
Maxtor 40 Gb (Ultra 66) (Primary master)
IBM 60 Gb (Ultra 100) (Primary slave)
Pioneer DVD-Rom 105SZ
Plextor 16/10/40
...

Hopelijk weet iemand raad!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2003 18:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• gprins
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-06-2024

gprins

Crtl + Alt + Del

sinds wanneer kan je niet meer updaten? en hoe verliep dat toen

Verwijderd

Topicstarter
gprins schreef op 07 March 2003 @ 20:28:
sinds wanneer kan je niet meer updaten? en hoe verliep dat toen
is al enkele maanden hoor!
toen ik vandaag hier nog wat las over firmware updates e.d., dacht ik er opeens terug aan.

hoe het gekomen is? ik was aan het checken op de site van plextor of er nog nieuwe firmware was... ik wou die firmware doen, en het ging niet...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

(jarig!)
Je hebt wel het lef zeg.. Je zit al lang genoeg op GoT om te weten dat kicken binnen 24 uur niet is gewenst. Of kom je hier alleen maar om topics te openen zonder de FAQ's na te gaan?

Lees dit eens aandachtig door: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).

Wat betreft je probleem, flash eens met de Plextor als single op een kanaal. Verder zou ik de brander en de DVD lezer op een aparte kanaal zetten, zie ook de OM FAQ onder het kopje "mijn brander werkt niet goed". Verder vind je wederom in de OM FAQ hoe je het beste moet overburnen B)