Motorla V70 ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• xpander
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10-2024
I.v.m. de nieuwe stunten van T-mobile ben ik van plan een Motorola V70 gsm aan teschaffen. Nou ben ik benieuwd naar wat ervaringen van mensen met dit toetel, dus gebruiksvriendelijkheid, degelijkheid enz. Geen meningen over het uiterlijk a.j.b.

Alvast bedankt

Verwijderd

V70 is opzich wel een leuk telefoontje als je niks alleen ermee wilt bellen... Want veel bijzondere functies zitten er niet op... Mijn V70 is helaas kapot gegaan.. heb geen garantie :/

• xpander
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10-2024
Wat is er kapot aan gegaan?
Verder ben ik beniewd naar het menu, is dat een beetje makkelijk/duidelijk, sms& en degelijk?

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik heb de V70 ook al eens in m'n handen gehad, erg mooi design toestel voor als je echt wat anders wil, het menu zal even wennen zijn maar dat is altijd zo. Ik heb duidelijkere menu structuren gezien vooral bij de t68 van Ericsson. Degelijk is de behuizing ook, volgens mij is het echt aluminium.

[ Voor 33% gewijzigd door artharpe op 08-03-2003 14:55 ]

Verwijderd

ja klopt het is alu. Leuk toestel, door de prijs nu, meer moet ie niet kosten, want daarvoor is ie te simpel (menu).

Verwijderd

Xpander schreef op 08 maart 2003 @ 14:40:
Wat is er kapot aan gegaan?
Verder ben ik beniewd naar het menu, is dat een beetje makkelijk/duidelijk, sms& en degelijk?
Hij gaat niet meer aan... Mijn batt was op dus ikke andere batt erin gedaan die was vol... Toen ging hij ff raar doen en opeens doet ie het niet meer.. 8)7 snap er niks van... echt kut!! ik ga nooit meer motorola kopen denk ik...

Menu is wel degelijk.. is wel duidleijk...hoewel ik menu van T720 duidelijker vind... De V70 heeft van mij heeft geen iTap o.i.d..

• Zorg
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:59
ik heb er ook aan zitten te denken om die te kopen... alleen me vriendin zij dat je die ook gratis bij de veronica gids kreeg (kon het alleen niet vinden..) voor de rest lijkt mij het ook wel een leuk telefoontje...

hij heeft IR dus kan met me pda internetten. Alleen weet ik niet of het wel een goede koop is... aangezien er veel meer telefoons in die prijs catogorie zitten (onder de 100 euro, met een abbo a 20 euro voor 1 jaar)

Kortom moeilijk kiezen ;)

Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be

Verwijderd

V70 geeft geen IR....
Pagina: 1