Sweex 100K Webcam ervaring

Pagina: 1
Acties:

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06-2025
Ik ben van plan een webcammetje te kopen nu kwam de dealer met een sweex 100k webcam. Heeft iemand ervaring met deze cam?

specs van de cam

Deze USB camera sluit u simpel aan op een USB poort van uw desktop of notebook. De CIF sensor ondersteunt 25 frames per seconde en de focus is instelbaar van 30 mm tot oneindig. Videochat met uw vrienden over de hele wereld.

Handmatige instelling van de verschillende opties als scherpte, contrast, gamma, wit balans, tegenlicht compensatie en auto-exposure
Support van CIF Sensor
Multi Video Output, RGB en I420
25 frames per seconde
Kleine formaat Lens 1,5 “
Focus instelbaar van 30mm tot oneindig

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb weleenswaar geen ervaring met de Sweex Webcam, maar dit merk staat er wel om bekend alles zo goedkoop mogelijk te leveren en dus laat de kwaliteit soms te wensen over. Ga er maar vanuit dat het weleens kan tegenvallen.

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Volgens mij vallen webcams altijd tegen... :)

[edit]

Het beste kun je gewoon vragen er een paar in werking te zien...

[ Voor 47% gewijzigd door Scatman_II op 07-03-2003 18:10 . Reden: Iets zinnigs erin editen :P ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

• Pogostokje
  • Laatst online: 19-02 19:43

Pogostokje

* twiet *

Hebben niet zo ongeveer alle webcams dezelfde camera en is het dus allemaal redelijk prut? ;) Je betaalt voor het merk en de kans dat je nog een keer een driverupdate krijgt ofzo.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Logitech en Philips zijn dan nog het beste >> neem daar echter ook niet de goedkoopste modellen van!

Verwijderd

Ik heb hem gekocht, en hij doet wat hij beloofd :)